Ny forward

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Ny forward

Postby Ishåki » Thu Jan 14, 2010 4:34:13

Efter at ungdommen nu har løbet de første horn af sig, må vi jo nok erkende at angrebet er begyndt at se en smule tyndt ud. De etablerede kræfter som Grey, Lie, Reinert og et par stykker mere producerer simpelthen ikke nok oppe i modstandernes ende. Der er efterhånden mange kampe, især på udebane, hvor det kun er blevet til et eller nul mål, og det vinder man altså sjældent hockeykampe på.

Tror nu ikke at en enkelt forstærkning vil kunne gøre en forskel, så for mig at se er det bedre at spare pengene og køre videre med det man har. Det må vel give de unge drenge hår på brystet at blive kastet for løverne gang på gang - hvem ved om de allerede næste sæson vil kunne performe lidt mere og give lidt mere stabilitet...
Ishåki

Postby nordjyden » Thu Jan 14, 2010 5:14:35

[quote="Ishåki"]Efter at ungdommen nu har løbet de første horn af sig, må vi jo nok erkende at angrebet er begyndt at se en smule tyndt ud. De etablerede kræfter som Grey, Lie, Reinert og et par stykker mere producerer simpelthen ikke nok oppe i modstandernes ende. Der er efterhånden mange kampe, især på udebane, hvor det kun er blevet til et eller nul mål, og det vinder man altså sjældent hockeykampe på.

Tror nu ikke at en enkelt forstærkning vil kunne gøre en forskel, så for mig at se er det bedre at spare pengene og køre videre med det man har. Det må vel give de unge drenge hår på brystet at blive kastet for løverne gang på gang - hvem ved om de allerede næste sæson vil kunne performe lidt mere og give lidt mere stabilitet...[/quote]

Er i for sig rimelig enig med dig, men det navn jeg har hørt kunne også være noget på sigt da det er en spiller der kan lave noget plads for vores unge forwarder, en spiller der kender lidt til den danske liga, ikke et flop der bare hæver hyren. (dem har vi haft mange af, så det behøver vi ikke) Så hvis pengene bliver skaffet har jeg ikke noget imod det, men det skal nævnes, at hvis ikke vi får en ny spiller er det ikke en katestrofe. Jeg er fuldt ud tilfreds med det holdet har vist indtil nu.
nordjyden

Postby Skytten » Sat Jan 16, 2010 10:09:20

Tror ikke Elite Nord kan skaffe pengene, og synes også det er en mærkelig måde de har grebet den an på. Man spørger 50 i erhversklubben om de vil bidrage med 2000 hver, i stedet for at spørge 250 om de vil bidrage med 500 eller 1000 hver og hvad med alle andre dødelige...
Tror ikke vi får nogen forstærkning, og det skal også være den helt rigtige, ellers kan du ødelægge rytmen på et hold, der trods alt ligger nr 3, 5 point foran nr 4

Men er enig i, at de "gl" producere alt for lidt, hvorfor skyder Reinert ikke længere, ondt i armen ? Han skød vel 1 gang igår på en håbløs puck, men der var 5 andre der lå lige for, men nej der skyder han sgu ikke...Grey lidt det samme, det bliver for meget finte fint spil desværre, men han har så mange ass.

Men omvendt, havde vi regnet med top 3 så længe, nej vel og nu skal vi lige stramme ballerne og nappe 3-4 pl til slutspil, så det er positivt i år og mega flot af de unge, se lige Meyer og Nordentoft igår, fandme flot
De gl kommer måske igen i slutspil, hvem ved..
Skytten

Postby AK47 » Sat Jan 16, 2010 10:50:31

Skulle de ikke kunne skaffe penge til en ny spiller, så skidt som skytten skriver 3. pladsen, er vel ok.

jeg må også lige kommentere på at de gamle ikke producere nok, Grey har spillet et par helt fantatisk i de sidste par kampe, i hvert tilfælde set med min øjne. Igår var ikke så ikke lige en af dem, men ok, man kan ikke være lige god hver gang. Reinert er som han altid har været luddoven og bange for tacklinger, men han har et godt skud, og det må jo være nok i trænerens øjne. Schioldan har leveret en pragtindsats i de kampe, han har spillet efter han kom tilbage fra sin skade, og så er der vores 2 gamle "udlændinge", de leverer vel også varen, deres kæde har indimellem været vores farligste, så jeg synes ikke vi kan sige at de gamle ikke leverer.

Men når så det er sagt, så se på drengene hold nu k... hvor er det dejligt at være til hockey, i øvrigt sammen med næsten 1000 !!!!!!!!!!!!!!!!! tilskuere igår, når drengene spiller, som de gjorde mod Odense. Ok Odense er helt sikkert også en billig baggrund, men 6-1 det er godkendt, og masser af flot spil, og masser af roser i Aab-tidende, så bliver det næsten ikke større.

Og så til allersidst, skulle WH skaffe 100.000, så brug dem på 3. årige kontrakter til de unge knægte, så vi kan holde på dem, de bliver dælme bare bedre og bedre.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby chappy 22 » Tue Jan 19, 2010 8:22:35

Til Jeres orientering har erhvervsklubben og MA orienteret om at der IKKE bliver investeret i en ny spiller i denne sæson. Mener også helt klart at det er spild af penge, og at en ny forward ikke gør det muligt at sejre over Sønderjyske, de er løbet med DM i år.
Dag dato mistede vi jo atter en spiller,så fremtiden tegner jo lyst. :(
chappy 22

Postby WHawks » Tue Jan 19, 2010 9:28:44

Vel en meget naturlig udvikling når der nede fra kommer spillere med større potentiale og som på mange områder måske allerede er bedre. Så må nogle af de ældre der aldrig har slået helt igennem jo vige pladsen. Han bliver nok heller ikke den sidste. Pt. er Kimose og Blokhus væk.
WHawks

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks