WH-Odense

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

WH-Odense

Postby nordjyden » Sat Jan 16, 2010 12:11:53

jeg kan næsten ikke få armene ned igen efter den fantastiske hockey kamp i aftes, det var noget af det bedste vi har set i år. Hold da kæft hvor hele holdet gav den gas, unge som gamle.
nordjyden

Re: WH-Odense

Postby chappy 22 » Sat Jan 16, 2010 5:27:22

Ja det var en god kamp gutterne viste, dog fatter jeg ikke hvad der berettiger nr 18 til at have fast plads i 2 kæden, gang på gang, ser man jo at han bliver presset i banden og i hjørnerne, hver gang han besidder pucken. Mister den min. 90 % af tiden. Hvorfor ikke lade Chr. Nordentoft, eller N. Blokhus få noget mere spilletid, de besidder jo både styrke og utrolig spillegejst, igaar fik Christian 5 minutter spilletid og kæmpede r..... ud af bukserne, og fik fortjent scoret et mål. Endvidere glæder jeg mig også til at se hvem der bliver bænker når S.Burnstill bliver klar igen, jeg syntes helt klart at M. Larsen har gjort det afsindigt godt, på trods af hans manglende rutine, han gør det absolut ikke sværere end det er, jeg kan kun se, at det må være nr. 9 der skal have en bænkplads, der er alt for meget nervøsitet i hans spil.
chappy 22

Postby Slagteren » Sat Jan 16, 2010 5:56:34

Er enig i rigtigt meget af det du siger, men hvad med kennie? Nr7?
Slagteren

Postby chappy 22 » Sat Jan 16, 2010 6:41:38

Det gælder det samme med Kennie, han får også alt for lidt spilletid. Gad vide om træneren ik´ kan lide dem...... OG har sine egne favoritter.
chappy 22

Postby Slagteren » Sat Jan 16, 2010 7:33:31

HC virker ikke som en person der vælger "sine" egne, men man ved jo aldrig. Jeg syndtes bare altid at N.Blokhus og Kennie altid kæmper når de spiller.
Slagteren

Postby ForzaWH » Mon Jan 18, 2010 6:26:17

En erkendelse fra min side :!:

Da Whitehawks hentede M.Møller til klubben var jeg ikke just begejstret. En simpel småbrutal back. Kort og godt, en rigtig Aab spiller. Da jeg så ham i Whitehawks trøjen første gang, kunne jeg ikke andet end blive bekræftet i min opfattelse. Han spillede ikke just prangende og skulle selvfølgelig afslutte kampen med et uprovokeret slagsmål med en Esbjerg spiller........Men siden da!!! Hold kæft hvor har han udviklet sig. Det defensive er altid på plads. Men specielt i det offensive har han flere gange overrasket med effektive fremstød, uden dog at sælge holdet bagud. 2-1 målet mod køterne er i denne sammenhæng bare juvelen i kronen :P

Hvor må de ærgre sig i Aab :wink:
ForzaWH

Return to Frederikshavn White Hawks