Fans

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Fans

Postby Ilya Dubkov » Sat Jan 23, 2010 12:24:20

Endnu en gang lykkedes det vores "fans" at gøre opmærksom på sig selv med et flot flot set-up af røg i Gigantium. Jamen helt ærlig. Er I da ikke vokset fra det kære venner? Det er da utroligt at vi står 400 White Hawks fans og håber på sejr, og så står I 10-15 stykker med øl og narko i blodet og tror I kan erobre verden med ballade osv. Man kan nærmest sammenligne Jer med Al-Queda, for Jeres lov er åbenbart den eneste der gælder. Håber I bliver identificeret og bortvist fra al hockey i hele verden. Og hvis I vil fyre det der stads af, hvorfor i alverden går I så ikke ned i den modsatte ende, så det er modstanderen der skal stå med det forgiftede stads i halsen og ikke det hold I holder med? Men I er nok ligeglad. Som I sang. "Vi kommer kun for balladen" Jeg synger så. " Vi ønsker ikke ballade,men Lasse til skade"
Ilya Dubkov

Re: Fans

Postby Mogens Andersen » Sat Jan 23, 2010 10:03:30

De turde da ikke gå ned i den anden end netop af frygt for ballade/tæsk.......
Mogens Andersen

Postby Slagteren » Sat Jan 23, 2010 10:15:51

Sådan en gang vås, det er ikke noget at tage med til en kamp nej. Men det er da så tilgengæl dem der synger, skaber stemning og sætte en masse igang.

Kom til møde på tirsdag og fortæl hvad du mener vi kan gøre for at skabe sådan en stemning uden de personer det vil jeg glæde mig til.

Lasse+co er fans der nogen gang går over stregen men hva fanden, det gør brøndby`s også og de har danmarks bedste fan kultur.
Slagteren

Postby Angel » Sat Jan 23, 2010 10:58:02

Ilya Dubkov wrote:Endnu en gang lykkedes det vores "fans" at gøre opmærksom på sig selv med et flot flot set-up af røg i Gigantium. Jamen helt ærlig. Er I da ikke vokset fra det kære venner? Det er da utroligt at vi står 400 White Hawks fans og håber på sejr, og så står I 10-15 stykker med øl og narko i blodet og tror I kan erobre verden med ballade osv. Man kan nærmest sammenligne Jer med Al-Queda, for Jeres lov er åbenbart den eneste der gælder. Håber I bliver identificeret og bortvist fra al hockey i hele verden. Og hvis I vil fyre det der stads af, hvorfor i alverden går I så ikke ned i den modsatte ende, så det er modstanderen der skal stå med det forgiftede stads i halsen og ikke det hold I holder med? Men I er nok ligeglad. Som I sang. "Vi kommer kun for balladen" Jeg synger så. " Vi ønsker ikke ballade,men Lasse til skade"

Ja, det er synd for alle jer, som støtter holdet og gerne vil have en rigtig god aften. Iøvrigt var Captain Grey og et par stk. mere også " i Al-Queda humør" og smadrede en rude på vej ud......pinligt 8)
Angel
Angel

Postby nordjyden » Sun Jan 24, 2010 10:54:34

[quote="Ilya Dubkov"]Endnu en gang lykkedes det vores "fans" at gøre opmærksom på sig selv med et flot flot set-up af røg i Gigantium. Jamen helt ærlig. Er I da ikke vokset fra det kære venner? Det er da utroligt at vi står 400 White Hawks fans og håber på sejr, og så står I 10-15 stykker med øl og narko i blodet og tror I kan erobre verden med ballade osv. Man kan nærmest sammenligne Jer med Al-Queda, for Jeres lov er åbenbart den eneste der gælder. Håber I bliver identificeret og bortvist fra al hockey i hele verden. Og hvis I vil fyre det der stads af, hvorfor i alverden går I så ikke ned i den modsatte ende, så det er modstanderen der skal stå med det forgiftede stads i halsen og ikke det hold I holder med? Men I er nok ligeglad. Som I sang. "Vi kommer kun for balladen" Jeg synger så. " Vi ønsker ikke ballade,men Lasse til skade"[/quote]

Kan ikke være mere enig Ilya end det du skriver, til Slagteren kan jeg kun sige, hvis du syntes det er noget vås, tror jeg nok du får lidt problemer med at få den fanklub op at stå som du brænder så meget for. Hvis det er for at organisere hvor og hvornår der skal tændes røgbomber, tror jeg nok vi er en del der gerne vil stå udenfor jeres klub.

Nordjyden
nordjyden

Postby AK47 » Sun Jan 24, 2010 10:57:25

nordjyden wrote:
Ilya Dubkov wrote:Endnu en gang lykkedes det vores "fans" at gøre opmærksom på sig selv med et flot flot set-up af røg i Gigantium. Jamen helt ærlig. Er I da ikke vokset fra det kære venner? Det er da utroligt at vi står 400 White Hawks fans og håber på sejr, og så står I 10-15 stykker med øl og narko i blodet og tror I kan erobre verden med ballade osv. Man kan nærmest sammenligne Jer med Al-Queda, for Jeres lov er åbenbart den eneste der gælder. Håber I bliver identificeret og bortvist fra al hockey i hele verden. Og hvis I vil fyre det der stads af, hvorfor i alverden går I så ikke ned i den modsatte ende, så det er modstanderen der skal stå med det forgiftede stads i halsen og ikke det hold I holder med? Men I er nok ligeglad. Som I sang. "Vi kommer kun for balladen" Jeg synger så. " Vi ønsker ikke ballade,men Lasse til skade"

Kan ikke være mere enig Ilya end det du skriver, til Slagteren kan jeg kun sige, hvis du syntes det er noget vås, tror jeg nok du får lidt problemer med at få den fanklub op at stå som du brænder så meget for. Hvis det er for at organisere hvor og hvornår der skal tændes røgbomber, tror jeg nok vi er en del der gerne vil stå udenfor jeres klub.

Nordjyden

Spot on - kunne ikke være mere enig.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Slagteren » Mon Jan 25, 2010 4:13:55

Til nordjyden og andre der må have misforstået mig.

Jeg tager afstand for røgbomber,romerlys og at man pisser i en kop og hælder det ud efter kampen. STÆRKT afsted.

Det jeg mente med min kommentar, det er at det er feks. Lasse der sætte gang i sange og sammenhold omkring stemning når den endelig er der.

Jeg så godt hvem der var med til røgbomben i fredags, og det er ikke en som er der til hver kamp og som kommer på en søndag. Det gør mange af dem der synger osv.

Så NEJ jeg vil SLET ikke sige at det er okay med andet end sang og trommer og banner osv. Men fordi der er 5 spassere iblandt en gruppe på 20 skal man ikke klante dem alle.
Slagteren

Postby nordjyden » Mon Jan 25, 2010 4:59:42

[quote="Slagteren"]Til nordjyden og andre der må have misforstået mig.

Jeg tager afstand for røgbomber,romerlys og at man pisser i en kop og hælder det ud efter kampen. STÆRKT afsted.

Det jeg mente med min kommentar, det er at det er feks. Lasse der sætte gang i sange og sammenhold omkring stemning når den endelig er der.

Jeg så godt hvem der var med til røgbomben i fredags, og det er ikke en som er der til hver kamp og som kommer på en søndag. Det gør mange af dem der synger osv.

Så NEJ jeg vil SLET ikke sige at det er okay med andet end sang og trommer og banner osv. Men fordi der er 5 spassere iblandt en gruppe på 20 skal man ikke klante dem alle.[/quote]

Det er da godt at du tager afstand fra det de spassere laver, så må vi da håbe du og de andre der ved hvem der laver det lort som der ikke bør foregå, enten retter henvendelse til vagterne eller andre der kan tage affærre.

Nordjyden
nordjyden

Postby Slagteren » Mon Jan 25, 2010 5:35:32

Jeg er hverken politi,kontrolør eller deres far. Så nej jeg gør intet. Ellers skulle jeg så ikke også melde ham der røg joints i pausen? Det er ikke min opgave.
Slagteren

Postby nordjyden » Mon Jan 25, 2010 10:37:04

Sjovt nok, lige det svar jeg regnede med at du ville komme med, derfor jeg ikke kan tage alt om fanklubben særlig seriøst, når man vil gå og holde hånden over de idioter.
Det ville sgu være bedre at man stod sammen og fik dem ud af alle haller her i DK. Men det er nok nemmere at lade pøbelen sætte dagsordenen som Ilya skev i første indlæg.

Nordjyden
nordjyden

Next

Return to Frederikshavn White Hawks