Fans

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Fans

Postby Slagteren » Tue Jan 26, 2010 6:07:38

Nordjyden, dem der sætte dagsorden det er dem der gør noget for at der sker noget. Hvis de er så stort et problem hvorfor er de så ikke blevet smidt ud? Fordi det er ikke dem alle der gør noget og dem der gør noget har haft karantæne. Og det var ikke lasse & co, men "efterløbere".

At du ikke tror på en fanklub er ikke noget jeg kan gøre ved, jeg tror på den og håber at kunne få dig på andre tanker.
Slagteren

Postby Fiksuperstars » Tue Jan 26, 2010 8:27:43

Nordjyden: Nu må jeg gøre opmærksom på at Slagteren ikke står for udmeldninger omkring den daværende supportklubs holdninger til sådanne emner. At Mads har den holding er helt i orden, da supportklubben som forening (hvis du har læst vedtægterne) tager afstand fra handling som røgbomber mv. Men hvad det enkelte "mulige" medlem har at meninger og handlinger kan og skal supportklubben ikke stå til regnskab for.

Derimod vil et medlem som forbryder sig mod vedtægterne, være FORHENVÆRENDE medlem.

Men at du ikke kan tage supportklubben seriøst pga. udmeldninger fra et muligt medlem kan jeg ikke rigtig forstå. Mads er ganske almindelig mulig fan som du og jeg. Han har sine holdinger og det må han have, lige så vel som du må have dine holdninger.

Jeg tager afstand fra handlinger som dem vi så i Aalborg, men kan godt følge Mads i så langt at sige at det er dem laver balladen, i en vis grad også er dem der står for stemningen. Men at vi så på baggrund heraf er interesseret i stemning, må være op til det enkelte medlem at vurdere om de f.eks. vil "anmelde" en røgbombe kaster. Men ud fra en alt andet lige betragtning hvor der i følge supportklubbens vedtægter ikke accepteres ageren der i strid med dansk lovgivning, så må man også sige der appelleres til at folkene bag foreningen (medlemmerne) i det er muligt og ikke mindst selv ønsker det vil "anmelde" det...

JEG MINDER OM AT I AFTEN KL. 18:30 ER DER FANMØDE I HAL 2!!!! HÅBER PÅ AT SE SÅ MANGE SÅ MULIGT!
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby Ilya Dubkov » Tue Jan 26, 2010 11:27:33

Kære Fiksuperstars.

Ja så glimrede du igen med dit fravær. Du havde da ellers travlt med at opfordre folk til at komme til fan-møde pr. sms og her på siden, men hvor var du henne?

Du er sgu som Lene Espersen. Du snakker og snakker, men der sker ikke en skid.
Ilya Dubkov

Postby Fiksuperstars » Wed Jan 27, 2010 9:47:46

Ilya Dubkov wrote:Kære Fiksuperstars.

Ja så glimrede du igen med dit fravær. Du havde da ellers travlt med at opfordre folk til at komme til fan-møde pr. sms og her på siden, men hvor var du henne?

Du er sgu som Lene Espersen. Du snakker og snakker, men der sker ikke en skid.

Kære Ilya,

Du ved jo, at jeg bor i Aalborg, hvorfor der kan komme transport vanskeligheder. Jeg havde en kørselsaftale, som desværre glippede i sidste øjeblik. Jeg aftalte derfor med flere, at jeg skulle køre med dem fra banegården i Frh. til isstadion, mod forudsætning af at jeg kunne komme med toget. Jeg nåede desværre heller ikke toget, derfor var jeg ikke til stede. Men det gælder mig da at du bemærkede mit fraværd og samt at din entusiasme gør det nødvendigt at skrive herinde - men det må betyde, at du er mere end klar på at starte noget?!

Det kan godt være du sammenligner mig med Lene Espersen, det trækker jeg på smilebåndet over i to sek.! Men kan jo så skyde igen med, at du ikke har vist megen opbakning til Fanklubben White-Hawks, da den prøvede at få fodfæste! Jeg snakker i det mindste, men mangler opbakningen fra f.eks. dig!!!

Alt ligger klar, vi starte i dag. hvis du er klar på at tage en af følgende poster: Formand, kasserer eller webmaster.
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks