WH - Rødovre

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

WH - Rødovre

Postby AK47 » Wed Jan 27, 2010 10:27:50

Pyha, endnu en hjemmesejr, men det holdt hårdt.

jeg håber, drengene træner tungt i øjeblikket, så det er grunden til at spillet ikke glider, som det plejer. Vi fik trods alt 2 point uden at spille en god kamp. tak for dem.

Når man ser på holdet, så ser jeg et stor flok unge drenge, som næsten alle kæmper med alt, hvad de har. Dejligt at se, men en falder efter min mening lidt udenfor. Rasmus Christiansen (9), han burde ha betalt entré til kampen igår, hold da op han fik set noget hockey. Lige midt i WH´s forsvarzone stod han, og så på at Schioldan ryddede op, og når han så fik pucken, skyndte han sig at smide den væk igen. Nogen vil så sige, jamen det var så een dårlig kamp, nej jeg mener faktisk det har været sådan hele sæsonen. Hvor er Rasmus' vildskab, hvor er hans engagement, de andre knægte har det, men jeg savner det hos ham. Han har størrelsen til at kunne blive en ny Schioldan, så han burde gå til stålet.

Er det kun mig der har det sådan med ham ?

Når det så er sagt, så er det s.. dejligt at se "gitterdrengene" hold nu k... hvor gør det det godt, og tænk hvad de kan drive det til om et par år ...
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Re: WH - Rødovre

Postby Prabakah » Wed Jan 27, 2010 11:27:04

Hej AK47

Er fuldstændig enig med dig. RC bør bænkes et par kampe og så må HC bare acceptere, at hans søn ikke er god nok pt. Han er langsom træffer dårlige beslutninger og "sejler" lidt for meget rundt på isen. Dog synes jeg at det er endnu værre at se C. Schioldan. Ene mand forærer han Rødovre et point. Først sender han pucken til icing med 75 sekunder igen og derefter sender han pucken direkte til H. Blomquist efter en vunden face off, til trods for at han havde alle muligheder for at få clearet pucken ud af zonen. Derudover havde han også adskillelige pucktab og traf også mange dårlige beslutninger i kampen tilført en række icing pucke. Det er ikke godt nok af en af de rutinerede. Reinert er også en kæmpe skuffelse. Han skyder stort set aldrig på mål og virker uengageret og bange for at tackle modstanderne. Der skal sgu arbejdes seriøst med de gamle hoveder, hvis WH skal holde niveauet.

Derimod er det fedt at se de unge drenge knokle røven ud af bukserne og fedt at se #27 sætte Duus i banden 2 gange inden for få sekunder. Det er den slags hockey som jeg gerne vil se noget mere af.

Ps: Janum bør vel have assisten på Rødovres 1. mål. Den udvisning på #9 var mere end svær at få øje på.
Prabakah

Postby Corey » Wed Jan 27, 2010 12:47:39

Det var vel egentligt kun Jesper Jensen kæden der gjorde det ok i den kamp - de gjorde det til gengæld rigtigt godt, specielt JJ var sgu outstanding hvilket blev kronet med 4 point.

øhh ups og så syntes jeg også Højbjerg og Nordentoft gjorde det godt

Lad os nu se hvilken back der bliver rykket ned i hierakiet når Birnstill kommer tilbage - det vil være synd hvis det bliver Mark, han gør det formiddabelt alderen taget i betragtning.
Corey

Postby Prabakah » Wed Jan 27, 2010 2:59:35

Talte i øvrigt med Kennie Christensen under kampen igår. Han har opsagt sin kontrakt i mandags og er derfor ikke længere en del af WH-truppen. Ærgerligt at endnu en af de unge forlader truppen ligesom Blokhus gjorde i forrige uge.
Prabakah

Postby Slagteren » Wed Jan 27, 2010 3:44:11

Jeg kan godt forstå de 2 spillere. Blokhus var en rigtig god spiller i 4 kæden men hvis vi skal udvikle de unge talenter så er der bare ikke plads til ham. Plus så var det en meget god og flot beslutning og stats for bank karrieren.

Men Kennie, ja så fik jeg afvide et stykke tid siden at grunden til han ikke spillede var at han ikke brændte for WH men ville bare spille lidt hockey. Og med sådan en attitude bliver man ikke fast mand på et hold i en Elite serie.
Slagteren

Postby jogl » Wed Jan 27, 2010 5:57:47

Enig i at kæden med Lie, Meyer og Jensen var den eneste der kunne være sin indsats bekendt i kampen mod Rødovre.
Nogen der ved om Birnstill snart er klar. Der er jo ingen info fra klubben. Hvad med Smedegård? Han var ikke med i går og mod AaB. Er han skadet, eller satser han oså på sin civile karrierer?
jogl

Postby Skytten » Wed Jan 27, 2010 6:15:20

Meget enig i det i alle skriver, det var en lidt uinspireret kamp hvor få viste format, men vi fik dog 2 point, men den bliver ikke ved med at gå. Synes simpelthen Reinert er en total skuffelse at se på, jamen hvor f har han fået ish lærdom, han kan ikke tackle, kan ikke komme ordentlig af med pucken og skyde gider han heller ikke længere...håber sgu ikke han får en formue, for han yder sgu intet i forhold til mange af de unge.

Tror desværre nogle af de unge smelter lidt igennem nu op mod slutspil, de mgl sgu kræfter.. fair nok, men det lærer de selvfølgelig af.

Noget jeg synes er p irreterende er af Elite Nord eller hvem fanden, ikke kan lave lidt mere info på den hjemmeside, hvorfor skrives der INTET om Birmstill, alle vi fans skriger efter at vide hvornår han er klar, men aldrig er der nogen info på den hj side og lav da for f et interview med nogle spillere engang imellem m.m
Skytten

Postby Slagteren » Wed Jan 27, 2010 6:43:48

En fan gruppe som der er ved og komme op og stå vil tage sådan som info som en vigtig ting for klubben.

Han har været tvivlsom i sidste 3 kampe, så han burde snart være klar.
Slagteren

Postby WHawks » Wed Jan 27, 2010 7:01:41

HC siger i et interview at han med stor sikkerhed er klar til at spille mod Herning på fredag.
WHawks

Postby Prabakah » Wed Jan 27, 2010 7:29:17

Morten Smedegaard er skadet i lysken og sidder derfor ude pt. Jf. diverse medier er Birnie med igen fredag i Herning og så må vi håbe at han afgør kampen til WH's fordel, for han må da være sulten efter at lave nogle point igen.
Prabakah

Next

Return to Frederikshavn White Hawks