WH - Rødovre

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: WH - Rødovre

Postby Springsteen » Thu Jan 28, 2010 10:13:04

Jeg er fuldstændig enig her!

Rasmus Christiansen er, jeg er ked af og sige det, en skændsel på ellers dette talentfulde hold!

Jeg er målløs og stå allerede i 1. periode i Rødovre kampen se knægten levere det ene skandaløse skift efter det andet uden det får konsekvenser uden for banen af Henrik Christiansen :x

Hvad helvede er det for noget sammenspist pis at Henrik ikke er tager ansvar som cheftræner og erkender sin egen søn bare ikke har niveau til at være med i nu!

Alene hvor jeg stod var vi en flok der var hovedrystende skift efter skift når Rasmus Christiansen var inde og det var han RIGTIG meget i kampens første to perioder, ind til han røg i en anden kæde til sidst, der fik knap så meget spilletid, men alligevel, skidt!!!!!!!

Rasmus fik sågar også alle powerplays! Jeg er ganske enkelt irriteret og målløs over at en mand der skiller sig så skidt ud, skal ødelægge så meget af for os alle der bruger penge, tid og elsker og følge dette hold, mens hans far samtidig er træneren! Elite Nord kan da heller ikke have undgået og se dette problem og der er noget fuldstændig galt, specielt med tanke på vi nu har set flere andre talenter stoppe i sæsonen pga. af manglende spilletid! Det er jo helt forkert signal der bliver sendt fra Henrik Christiansen til disse folk, når hans egen uduelig søn får tonsvis af spilletid!! Hvor er ELITE NORD henne i denne sag???

Dette må så understreges har stået på i rigtig mange kampe nu og ikke bare mod Rødovre! Forhåbentlig er der ingen tvivl om HAN RYGER helt ud når Birnstill er tilbage... Er som andre ganske imponeret over vores lille back Mark, han er en fornøjelse og se på, hvilken selvtilid han spiller med, på trods af sin størrelse, kæmpe ros her fra :D
Springsteen

Postby Slagteren » Thu Jan 28, 2010 10:21:16

De spillere som er stoppet fra WH spiller ikke back, og det er back vi mangler lige nu da birnstill er skadet. Så jeg tror også at han for mindre spille tid nar birnstill er tilbage. 1 back som jeg osse gerne vil give stor ros til er søndergård, han spiller osse godt. Et par fejl engang imellem da han ikke har rutinen men han kæmper og takler mere end T.reinert gør.
Slagteren

Postby Corey » Thu Jan 28, 2010 10:33:00

Springsteen wrote: Er som andre ganske imponeret over vores lille back Mark, han er en fornøjelse og se på, hvilken selvtilid han spiller med, på trods af sin størrelse, kæmpe ros her fra :D

Så lille er han nu heller ikke, http://www.whitehawks.dk/holdet/statist ... tmodul_pi1[nummer]=28 men ja der skal køres nogle muskler på ham og alle de andre unge spillere i løbet af de næste mange sæsoner.

Og ja R. Søndergård gør det sgu også fortrinligt - alle laver fejl, nogen laver bare flere end andre :o
Corey

Postby chappy 22 » Thu Jan 28, 2010 12:05:18

Kan kun være enig med dig Springsteen. Det er total blinde trænere i boksen, at man ikke kan se, at # 9 pt kører rundt som en anden skøjteprinsesse. (Piruetter er han dælme god til.)
Han har simpelthen ikke styrken i kroppen, og undviger enhver takling, for ikke at blive ramt på kroppen/skulderen. Lad ham spille 1 div. et par år, og se så om der kommer andre boller på suppen.
Det kan da ikke passe at Mathias Larsen, som har spillet back og gjort det glimrende, bare skal kigge på at trænerens søn, får max spilletid og ikke gør det godt nok. Jeg vil mene, at i sportskredse, må træneres søn spille min. 25 % bedre end andre, bare for at for en plads i opstillingen.
Jeg kan kun fælde tårer over, at se mange talenter, der rejser som fluer efter spilletid i andre klubber, tro mig disse er ikke de sidste.
Der er nogle stykker der har pakket sammen, Blokhus,Ravn OIK, Nedermark, Kimose, Toft Aab og nu Kennie som var/er et kæmpe talent i mine øjne. Jeg begriber ikke han ikke har fået chansen i kæden med #8 og #23, der er da betydelig mere pondus i Kennie , end der har været i Højbjerg, han/de er simpelthen ikke gode nok endnu.
Vi må håbe der stadig er nogle talenter i ungdommen, der vil spille hockey i WH, men det tynder hurtigt ud iblandt dem der var,især med den fart de forsvinder idag.
Jeg må ærligt erkende, at da det blev kendt at H.C. skulle stå for WH, gav jeg ikke træneren mere end 3 mdr.
heldigvis ligger vi hvor vi gør i tabellen, ellers tror jeg det havde kostet en ny træner.
Desværre/heldigvis har man haft sin gang i ungdomafd. og set hvor mange ishockey spillere, der er blevet degraderet af HC i årenes løb, hvis ikke spilleren havde kemi med en vis person, ja så kunne man lige så godt pakke sit gode tøj, og finde på noget andet, at udfolde sig med, måske derfor at vi har så gode floorbold hold i byen. :( :(
chappy 22

Postby Ishåki » Sun Jan 31, 2010 9:40:02

Ja, de talenter som tilsyneladende ikke helt kan slå til under HC, siver langsomt ud af klubben og finder sig andre græsgange. Synd man ikke vil satse mere på de næstbedste. Hvor mon vi står den dag Frederik A, Meyer, Mik & Mak m.fl. er røget til Sverige - hvilket spåes at ville ske i løbet af 1-2 år. Ja, så bliver der et hul som kun kan blive udfyldt nedefra. Desværre er det ved at tynde ud i egne talenter. Der er en håndfuld på det nuværende U17 samt en enkelt eller to på U15. Herefter ser det meget tyndt ud...
Ishåki

Postby Ishåki » Sun Jan 31, 2010 9:46:10

Forstår ikke helt den hetz som bliver kørt mod #9. Han gør vel sit bedste og skal nok komme efter det med tiden. Iøvrigt er der ingen alternativer, ellers var han vel blevet erstattet..

Næ. synes det var mere passende om man kastede sit skyts efter Reinert. Magen til doven og ugidelig spiller skal man lede længe efter. Han er vel det man kalder gået i stå og har mistet ethvert vildskab - iøvrigt også problemet allerede inden han tog til AAB...
Ishåki

Postby chappy 22 » Sun Jan 31, 2010 5:33:01

Jeg vil da give dig ret i at # 8 ikke pt for vildt meget ud af sine rush op ad banen, men men men se nu også lige hvem der er i kæde med Thomas, en rutineret Mike samt en ny Højbjerg, der 9 ud af 10 gange mister pucken, og bliver kørt ret ud i banden. Så er det dælme heller ikke nemt at være Reinert, gang på gang må han hente pucken i egen zone, løbe over rød linie, og spille Højbjerg, for derefter at vende om og henter pucken igen, det er da ikke nogen der kan spille en retur til Reinert, hvorved manden kommer fri, jeg tror det er derfor Reinert ikke kommer på målkortet.
PS Held og lykke til Kennie, håber han bliver den næste topscorer i Rødovre.
chappy 22

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks