God Ferie Henrik...!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

God Ferie Henrik...!

Postby fisker » Wed Mar 10, 2010 8:24:18

Endnu en fantastisk indsats af en handlingslammet middel træner..var lige forbi kampen i Rødovre igår, FUCK en gang hø :( .. der er ikke meget nytænkning i Christiansens coaching. Kom nu Henrik vi skriver 2010 ikke 1980, hvornår vil du lære det, lyt og hør på andre og brug så det de siger, der findes ingen leder eller træner, der er så dygtig at de ikke bruger andres input ..NYTÆNKNING.. Sundquist HAR gennemskuet din taktik eller mangel på samme.. øhh det var jo et råd, men det praller jo af som at hælde vand på en gås så....! :? good luck håber for dig og elitenord at I har et hold til næste år..
fisker

Re: God Ferie Henrik...!

Postby Ilya Dubkov » Wed Mar 10, 2010 2:59:51

Var også forbi Rødovre i aftes, og syntes altså ikk det var så skidt endda. Første periode dominerer vi i store træk, og med Grey forsøg på overliggeren, og tribbel-chance der flere gange hopper og danser på målstregen.
I tredje periode bliver vi fejlagtigt ikke tilskrevet et ellers klokkeklart mål, men pga. finanskrisen er de måldommerne droppet i dette års slutspil. Så det er bad-luck meget af det.
De ting kan Henrik vel ikke gøre for?
Så jeg er sikker på Henrik og drengene er ligeså kede af det som os, men i modgangstider hjælper det ikke at skyde skylden på hinanden, men arbejde sammen og stå sammen.
Jeg tror stadig vi vinder den her serie 4-3, og giver gerne en bajer hvis ikke det lykkedes.
Ses i Scanel i morgen aften.
Ilya Dubkov

Postby Ilya Dubkov » Wed Mar 10, 2010 3:00:26

Og glemte helt den Meyer chance der kunne have givet os 3-3. Den havde jeg set inde.
Ilya Dubkov

Postby fisker » Wed Mar 10, 2010 6:42:17

Ilya du har ret i at spillerne havde nogle store chancer, men det er ikke spillerne jeg hentyder til i dette oplæg, de har arbejdet røven ud af bukserne her de sidste to kampe, og heldet har ikke været med dem så ros til dem.. det er ikke det, de får mest af .. MEN... jeg er godt klarover at de lavde 2 mål i 3. periode, men tro mig det var ikke spilleromrøringen der gav målene, de var kommet alligevel pga RMBs offensive angreb.. Så få hersker Henrik til at komme igang med at coache og være aktiv i boksen, og lad så Peter Glad få lidt mere ansvar, så har kan vise hvad han dur til...
fisker

Postby JoE_Kaffe » Wed Mar 10, 2010 9:50:41

Ilya Dubkov wrote:Jeg tror stadig vi vinder den her serie 4-3, og giver gerne en bajer hvis ikke det lykkedes.
Ses i Scanel i morgen aften.

Jeg håber inderligt at du har ret og krydser fingre, tæer, ben, arme, ører, næse, hår for, at jeg ikke skal til at opkræve øl fra dig :D

Vi ses i hallen i morgen :!:
JoE_Kaffe

Return to Frederikshavn White Hawks