Dommere i Bronze-kampene

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Dommere i Bronze-kampene

Postby Ilya Dubkov » Thu Apr 08, 2010 5:52:33

Det er nu officielt at Jan Andersen er den ene af de to dommere til kampen fredag aften i Herning. Ikke særlig smart af DIU at sætte manden på så vigtig en kamp, når nu man tænker på hvor meget han egentlig var i centrum på både godt og ondt i vores seneste kamp mod Vojens. Utrolig dumt at DIU ikke tænker sig lidt bedre om når de påsætter de dommere. Jan Andersen i en udekamp mod Herning, og manden bor selv i Herning! Tankevækkende.
Jeg syntes faktisk han har dømt en okay sæson, med enkelte svipsere i grundspillet, men han har bevist her i slutspillet at han ikke holder niveau når kampene spidser til. Jeg håber inderligt at påsætningen bliver ændret i sidste øjeblik, men dette bliver desværre nok ikke tilfældet.

Kan i øvrigt oplyse at den anden "skandale-dommer" fra Vojens-kampen, Michael Nielsen, er den ene part lørdag eftermiddag i Frederikshavn, men ham har jeg nu stadig stor sympati for, da han på ingen måde kan lastes for Jan Andersens massive fejl her i slutspillet, og i fjerde semifinale i særdeleshed.
Ilya Dubkov

Return to Frederikshavn White Hawks