Næste sæson

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Næste sæson

Postby Fisker Joe » Wed Apr 21, 2010 3:48:55

Jeg forstår ikke Mogens's udtalelser omkring at de ikke har travlt med at forlænge.

Spillere vil da normalt gerne have en afklaring hurtigt, og spillere som Jesper Jensen, Mike, Schioldan mfl mangler altså stadig til næste sæson.

Få nu forlænget!

Desuden syntes jeg ikke man kan gå igennem næste sæson med reelt kun 1 udlænding som i år. Birnstill var klasse, men vi behøver en 3-4 udlændinge. Her tænker jeg også at gør man ikke det bliver der for meget 1 div's hockey over det. Der skal være nogle udlændinge til ligesom at trække lidt folk derud.
Der vil jo samtidig være plads til masser af unge , her er det et spørgsmål om at hente 3-4 klasse udlændinge fremfor bare fyld.

Så må Mogens sku komme igang, syntes ikke der sker ret meget af nye tiltag på den ene eller anden front!
Fisker Joe

Re: Næste sæson

Postby NO98 » Wed Apr 21, 2010 8:11:07

Hele diskussionen omkring økonomi har du så heller ikke forstået - sig mig hvad fanden er der galt med jeres virkelighedssans. Ja vi vil allesammen gerne det samme, masser af gode udlændinge, top 4 placering hvert år - men når der kun tropper sølle 700 tilskuere op (og en rimelig alvorlig økonomisk krise), er det klart og iøvrigt rigtigt økonomisk ansvarligt, at holde igen. Vent og se - Sølvholdet og Sønderjyske rammer også virkeligheden, de lever på at de har en koncern i ryggen - der iøvrigt også producerer underskud.
Diskussionen har været den samme i mange år, og er en anelse langhåret at høre på. Man har råbt på egne talenter i mange år, nu er de her - og hvor fanden er opbakningen. Man vil have klasseudlændinge - men klager over entre og øl priser, gud fader bevar mig vel. Der er da sammenhæng i alt.
Bak nu klubben op, og vær stolt af resultaterne. Hvad tror i de unge talenter tænker når der skriges på udlændinge og publikum konsekvent er utilfredse? Hvis de tænker de samme som mig, er flyttebilen bestilt.

Det er så typisk "Frederikshavnsk" og helt ærligt dumt at høre på.

Og hvor er den farveløse og falske Mogens Andersen nu hvor Elitenord har sorte tal på bundlinjen. Han har som den klaphat han er, igennem hele sæsonen ævlet om røde tal. Hvorfor mødes han ikke med direktøren? Han burde hedde Gurli Andersen, han har tydeligvis ingen nosser.

Vi ses i 2010/2011 - JEG håber den blive ligeså god som den netop afsluttede, og håber at klubben fortsætter den gode økonomiske linje.
NO98

Postby Skytten » Thu Apr 22, 2010 7:47:35

Det vil være kanon hvis alle ønsker kan opfyldes, men det vist meget udenfor realitetssans og har intet med virkeligheden at gøre. Vi kommer aldrig til at hamle op med koncernklubberne og må leve på såkaldte overgangsår som i år, hvor vi med stærke unge og gode rutinerede kræfter kan komme langt når andre er lidt nede, eller at koncernerne har så ringe regnskaber at der skrues ned for blusset eller de evt. springer fra, hvilket dog ikke er fremtiden for ishockey i DK.

Vi må også i fremtiden leve med enten een super udl. som Birnstill har udviklet sig til eller 2 mindre gode til meget billige penge og hvad FIK kan lev. af unge og håbe på at der altid vil være rutinerede nok til at hjælpe. Tror det bliver umådelig svært at komme meget højere op end i år i fremtiden, dertil kræves en helt anden øko og den kommer vi aldrig i nærheden af.

Fra et DM hvert 10 år, så snakker vi måske nu et hvert 15-20 år, for som i år så er det fint at vinde næsten alle kampe hjemme, ligge nr 3 hele sæsonen og være i semi, men derfra og i top 2 er som vi så, et kæmpe skridt og det sidste skridt er det der koster kassen. SE havde 1,9 mio i minus fra sidste guld og lur mig om ikke vi ser det samme i år, så den medalje er også dyrt købt og der kan vi aldrig være med.
Skytten

Postby YBAA1 » Thu Apr 22, 2010 7:50:44

Jeg er fuldstændig enig med "NO98" Det kan næsten ikke siges bedre :)
Drengene blev nr. 3 i grundspillet, og nr. 4 efter slutspillet, sorte tal på bundlinien, Skide godt gået :D
Sølvholdet fra Aab har et hav af købte spillere, de har MEGET røde tal på bundlinien, og blev "kun" nr. 2
Er der en klokke der ringer Fiskerjoe
Til alle jer negative klaphatte: Glem nu alt om stolper, ølpriser.entrèpriser og hvad I nu ellers kan finde af sure opstød
Glæd jer over en Kanon sæson, og mød op til en ny efter sommerferien
Go´sommer til Alle, også til Whitehawks 8)
YBAA1

Postby Skytten » Thu Apr 22, 2010 1:44:50

Så røg Birnstill og han bliver nok ikke den sidste desværre, med de økonomiske rammer vi har til rådighed, så at ligge 3 igen til næste sæson bliver nok svært....
Skytten

Postby Ishåki » Thu Apr 22, 2010 2:34:58

Jamen skal vi så bare ikke glæde os over at vi havde en kanonsæson, og så må vi ellers se hvad fremtiden bringer. Reelt set burde vi med vores trup slet ikke kunne slutte helt oppe som nr. 3, men ungdommens gåpåmod gjorde udslaget - iøvrigt var der faktisk kun 3 point ned til nr. 6, så med blot een sejr mindre havde det måske ikke set helt så godt ud alligevel...
Ishåki

Postby Mogens Andersen » Thu Apr 22, 2010 4:44:35

Kære NO98 jeg hedder Mogens Andersen, og tør skrive mit rigtige navn i forhold til dig.
Jeg er stadigt på banen og vil da gerne kommentere næste sæson og projekt 2014, skal vi ikke bare sige at projektet er ved at kolapse...... Det er vist nok, lad os da få en ordentlig mand på posten, en som ikke kun taler om uheld og undskyldninger, som den rigtige Mogens Andersen alias violin spilleren.
Mogens Andersen

Postby ForzaWH » Thu Apr 22, 2010 5:23:11

Mener absolut vi kan gå fremtiden i møde med forventninger om vedvarende topplaceringer de næste sæsoner. Vi skal ikke glemme, at flere af de andre hold kører med solide underskud (se bare på Aab) og kun har meget få egne talenter samt endeligt at de er på heftig kommunal bistand :lol:
ForzaWH

Postby NO98 » Thu Apr 22, 2010 8:15:00

Kære Gurli Andersen

Nu må jeg da le (igen). Jamen så for du lige ros for at turde skrive dit navn, respekt. Det er jo et meget unikt navn og du bliver sikkert genkendt på gaden :-)

Du vil gerne kommenter på næste sæson?? Ehh det glemte du så lige, men det er også svært at koncentrere sig.

2014 er ved at kollapse (bemærk stavemåden :D ). Jamen så føjer vi endnu et "udokumenteret og grebet ud af luften udsagn" til din liste. Den er jo efterhånden meget lang.

Der er vist kun en violinspiller - og du har spillet den samme kedelige melodi for længe, og iøvrigt ganske alene.

Man kan da godt have respekt for din vedholdenhed. Det må ikke nemt, at være så dum at høre på og i så lang tid. 8) 8) 8)

God bedring

MVH
NO98 (Ja det er et alias, men jeg turde ikke andet) :-) :-) :-)
NO98

Postby WHawks » Thu Apr 22, 2010 10:03:09

Skulle i ikke have bemærket det, er den her Mogens Andersen altså hverken FWH-fan eller Frederikshavner, formentlig slet ikke ishockeyfan. Han har bare en lille bi-beskæftigelse med at forsøge at få temperamenterne op at koge hos visse folk.
Bare sådan til orientering...
WHawks

Next

Return to Frederikshavn White Hawks