Næste sæson

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Næste sæson

Postby NO98 » Fri Apr 23, 2010 5:14:52

Så længe vi holder ham ved tastaturet, brænder han ikke postkasser af og det der er værre :-) Unge og mindre bemidlede skal have en hobby, lad det så være hans hobby at skrive latterlige indlæg :-)
NO98

Postby Mogens Andersen » Fri Apr 23, 2010 10:51:07

Nej nej WHawks, jeg har kun gået til ishockey i over 30 år, sikkert mere end du har levet. Men lad os nu se, når vi kommer til 2014, så kan vi se på om Mogens Andersens projekt holder, for det gør det ikke, han kan ikke finde ud af en skid, se blot på stolpeparken i hallen. LATTERLIGT
Mogens Andersen

Postby JoE_Kaffe » Sat Apr 24, 2010 5:28:16

Mogens Andersen wrote:Nej nej WHawks, jeg har kun gået til ishockey i over 30 år, sikkert mere end du har levet. Men lad os nu se, når vi kommer til 2014, så kan vi se på om Mogens Andersens projekt holder, for det gør det ikke, han kan ikke finde ud af en skid, se blot på stolpeparken i hallen. LATTERLIGT

Wow, for nice!! Sikke en sammenligning. Stolper vs. talenter. Bedste argument nogensinde. Du har min fulde respekt, falske Mogens A!

Vi er dog enige i, at de stolper er den værste omgang pis, der nogensinde er sket derude..
JoE_Kaffe

Postby AK47 » Mon Apr 26, 2010 9:21:28

halløjsa -

jeg troede Mogens A var lagt på is, var vi ikke enige om, at vi ikke gad bruge mere tid på ham. Røde tal, ingen talenter, sover i timen, ja der skrevet meget fra hans side i den forgangne sæson, men glem nu det.

Al respekt til alle i WH, uanset om det er direktøren, holdet eller publikum, det var s.. da en kanonsæson med de midler, der var i kassen, så er det da ok at blive nummer 3 i slutspillet, klare sig til en semifinale, alt i alt en godkendt sæson, måske endda mere end godkendt.

GODT GÅET DRENGE :!: :!: :!:

Jeg har også gået til hockey i 30 år, og selv jeg kan ikke bevare pessimismen, ærgerligt med Birnstill, men da Mike Martin forsvandt efter sidste sæson sagde vi alle, inkl. mig selv, hvordan skal det dog gå, det går aldrig godt, men det gjorde det jo. Så mon ikke det løser sig og vi får en ny fin sæson i 2010/2011.

Og bare lige til sidst glem nu alt om en ny hal, det bliver det ikke penge til med mindre, WH/FIK arver pengene fra en rig onkel. :)

Vi ses til august, når der spilles træningskampe, så skal de nye spillere ses an, og vi skal alle komme med vores mening, og så bestemmer klubben sig nok for noget godt, tror I ikke :wink:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Fisker Joe » Tue Apr 27, 2010 9:17:22

Når kassen nu er noget slunken til den næste sæson også, kunne vi jo hente nogle unge amerikanere/canadiere over igen, igen på en tryout for at se om de duer til noget. Birnstill var jo som bekendt en klasse spiller, og Jon Pelle gjorde det også rigtig fint indtil han tog hjem.

Der skal nogle profiler til på holdet der kan bære de unge, og med de vedvarende rygter omkring Jesper Jensen til Sverige, Birnstill væk, og der ikke er forlænget med Schioldan og Mads Møller endnu så skal der da også snart til og ske et eller andet.

Uden nogle udenlands "proffer" og nogle rutinerede kræfter ligner det mere og mere et 1 divisions hold :wink:
Fisker Joe

Postby Mogens Andersen » Wed May 05, 2010 7:21:45

Det går godt var???????

Lidt rygter fra Frederikshavn:

Dennis Aaby som var 2. målmand er ikke en del af sommertræningn hos FWH og har intet hørt fra klubben. Han rygtes til Herning.

Kenneth Rævdal er ligeledes ikke en del af sommertræningen hos FWH. Han rygtes til Odense.

Nicolai Kristensen, som tidligere på året var i AAB´s 4.kæde er nu heller ikke med hos FWH sommertræning.

Mærkeligt da alle disse 3 har repræsenteret ungdomslandshold for DK og den ældste af dem er kun 20 år.
Mogens Andersen

Postby Skytten » Wed May 05, 2010 8:24:12

Rygter kan ikke bruges til så meget...det er facts der tæller....det vigtigst er at vi er med i ligaen igen næste år, så må vi udvikle os øko med tiden, for der er åbenbart ikke penge til så meget i WH men vi lever og har ikke måtte skifte navn i tide og utide.

Ærgerligt med Birnstill og sikkert flere andre, men WH forsøger vel at finde de bedste hold til pengene, men med flere væk og måske ingen forstærkninger så skal vi måske nok skrue lidt ned for håb om 3-4 plads igen næste år.

Det er kun koncernholdene der kan køre der ud af og SE er vel allerede favorit igen, men penge beyder alt i sport, og der kan vi så ikke være med desværre. Håber dog WH kan finde et par spændende unge try outs som Birnstill var...
Det vigtigste er dog at Frede ikke rejser retur til HBF nu da Todd har brug for keeper i super klasse...sådan gik det jo med Steffan Lassen....lidt træls vi kun kan være udklækningsstation
Skytten

Postby Corey » Wed May 19, 2010 8:37:28

Det ser ud som om vi skal til at lede efter nogen spillere:

http://www.sporten.dk/ishockey/frederik-pa-vej-til-usa

http://tv2sport.dk/node/55733

Så ja sæt jagten ind på nogen college gutter fra Nordamerika
Corey

Postby Mogens Andersen » Wed May 19, 2010 1:05:39

Det går som sædvanligt som jeg siger.......... Flere ud ingen ind, projektet vælter.
Mogens Andersen

Postby Slagteren » Wed May 19, 2010 4:27:41

Hello Mogens Andersen....Du sagde at bugettet væltede fordi de ikke har styr på tallene.

Den nyhed om FA indbriger et million beløb, så nej intet sker som du siger.
Slagteren

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks