halløjsa -
jeg troede Mogens A var lagt på is, var vi ikke enige om, at vi ikke gad bruge mere tid på ham. Røde tal, ingen talenter, sover i timen, ja der skrevet meget fra hans side i den forgangne sæson, men glem nu det.
Al respekt til alle i WH, uanset om det er direktøren, holdet eller publikum, det var s.. da en kanonsæson med de midler, der var i kassen, så er det da ok at blive nummer 3 i slutspillet, klare sig til en semifinale, alt i alt en godkendt sæson, måske endda mere end godkendt.
GODT GÅET DRENGE
Jeg har også gået til hockey i 30 år, og selv jeg kan ikke bevare pessimismen, ærgerligt med Birnstill, men da Mike Martin forsvandt efter sidste sæson sagde vi alle, inkl. mig selv, hvordan skal det dog gå, det går aldrig godt, men det gjorde det jo. Så mon ikke det løser sig og vi får en ny fin sæson i 2010/2011.
Og bare lige til sidst glem nu alt om en ny hal, det bliver det ikke penge til med mindre, WH/FIK arver pengene fra en rig onkel.
Vi ses til august, når der spilles træningskampe, så skal de nye spillere ses an, og vi skal alle komme med vores mening, og så bestemmer klubben sig nok for noget godt, tror I ikke