Næste sæson

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Næste sæson

Postby Mogens Andersen » Fri May 21, 2010 10:41:30

Vent nu bare og se, tilskuertallet for nok skylden igen pga Mogens Andersen og en inkompatibel revisor, der ikke kan finde ud af at lave et budget.
Ja ja, millionbeløb og min bare røv, lad os se det i virkeligheden istedet for for dine gode historier.

Vent og se, projektet vælter, og det gør alt Mogens foretager sig, han er til grin vågn op og se realiteterne i øjnene, skal vi nævne plankeskoven for at starte, han pisser os almindelige tilskuere op og ned af ryggen.
Mogens Andersen

Postby Corey » Fri May 21, 2010 11:59:56

Slagteren wrote:Den nyhed om FA indbriger et million beløb, så nej intet sker som du siger.

Million beløb er nok tvivlsomt, der er mange keepere der ude, så det bliver svært for Frederik at komme afsted, hvis der skal lægges et større kontant beløb.

Men han er på kontrakt, så penge det skal vi ha´

http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 2c2815%2c3
Corey

Postby Fisker Joe » Tue May 25, 2010 6:47:40

Fisker Joe wrote:by Mogens Andersen » Wed May 05, 2010 7:21:45
Det går godt var???????

Lidt rygter fra Frederikshavn:

Dennis Aaby som var 2. målmand er ikke en del af sommertræningn hos FWH og har intet hørt fra klubben. Han rygtes til Herning.

Kenneth Rævdal er ligeledes ikke en del af sommertræningen hos FWH. Han rygtes til Odense.

Nicolai Kristensen, som tidligere på året var i AAB´s 4.kæde er nu heller ikke med hos FWH sommertræning.

Mærkeligt da alle disse 3 har repræsenteret ungdomslandshold for DK og den ældste af dem er kun 20 år.

Altså der render 30 spillere rundt til sommertræning derude. Mon ikke det er fordi Kenneth Rævdal, Nicolai Kristensen og Dennis Aaby simpelthen ikke er gode nok til liga men er fine til 1 div.
Rævdal har fået chancen og har ikke slået til. Desuden er der unge og større talenter der kommer nede fra .
Ikke så ringe endda :lol: , men et par college boys fra USA eller Canada ville være fine og få over igen , og så en forlængelse med Jesper Jensen og de andre etablerede spillere
Fisker Joe

Postby Ishåki » Sat Jun 05, 2010 4:49:24

Nedenstående trup 2009/2010 sakset på FWHs hjemmeside. Nogen som kan kommentere hvem som forsvinder og hvem som evt. kommer til...? Udfra diverse rygter og fakta at dømme er flg. væk til den kommende sæson: #31, #32, #15, #44, #10, #21, #27, #44, #81. Uha, konceptet begynder vist at smuldre for FWH, når først de etablerede begynder at smutte. Nogen skal trække læsset, ungdommens mod er ikke nok på længere sigt..

Målmænd
#1 Mathias Thode
#30 Frederik Andersen
#31 Dennis Aaby
#32 Anders Jespersen
Backs
#4 Christian Schioldan
#6 Mathias Larsen
#9 Rasmus Christiansen
#11 Mads Bech Christensen
#12 Rasmus Søndergaard
#15 Kenneth Rævdal
#28 Mark Müller Larsen
#44 Steve Birnstill
#55 Mads Møller
#84 Anders Thode
Forwards
#8 Thomas Reinert
#10 Nichlas Blokhus
#16 Mikkel Højbjerg
#17 Thomas Søndergaard
#18 Martin Højbjerg
#19 Christian Nordentoft
#21 Morten Lie
#23 Mike Grey
#24 Radim Piroutek
#25 Tomi Jokinen
#27 Nicolai Meyer
#40 Jesper Jensen
#56 Morten Smedegaard
#81 Pasi Tuominen
#82 Casper Holst
Ishåki

Postby WHawks » Sat Jun 05, 2010 5:22:04

Pt. er det vel "kun" Birnstill og Meyer som officielt er væk af dem du nævner (Blokhus og Tuominen røg jo allerde inden sidste sæson var slut), dertil kommer så at Lie og Jesper Jensen åbenbart tygger på tilbud andetsteds fra. De øvrige du nævner havde jo ingen stor rolle på holdet sidste år og som jeg ser det ikke nogle vi vil savne. Måske med undtagelse af Aaby, dog mener jeg at står Frede igen 95% af kampene er det jo ikke noget problem at have unge Thode som backup.
Vi kan jo håbe at Grey og Schioldan forlænger det ville pynte gevaldigt på rutinen og kvaliteten defensivt og offensivt. Det er klart at mister vi JJ og Lie skal der simpelthen udlændinge (eller danskere, hvem sagde Sabroe? ;) ) ind på de pladser i samme kaliber, hvis ikke vi skal falde til bunden.
Alt i alt ender det med at vi mister Birnstill (forventet), Jesper Jensen (forventet), Meyer (forventet) og Lie af de bærende spillere synes jeg ikke det er nogen katastrofe. De bør kunne erstattes i ind og udland til rimelige og realistiske penge.
WHawks

Postby Ishåki » Sat Jun 05, 2010 9:58:59

FA er selvfølgelig førstevalg, men vi har ham kun det ene år så smutter han videre. Er lidt bange for hvad der så skal ske, ham Thode er ikke fremtiden - alt for udisciplineret, alene i den forgangne sæson har jeg set adskillige hjerneblødninger fra hans side med infight og omklædning tilfølge. Men han kan selvfølgelig gå hen og blive voksen med tiden...

Det største tab tror jeg dog skal findes i kulissen, jeg har svært ved at se hvem som egentlig kan/skal erstatte Mogens. Måske #23, som bestemt er i sit efterår og vel ikke er helt sikker til den kommende sæson...
Ishåki

Postby WHawks » Sun Jun 06, 2010 2:37:17

Grey var vel en af slutspillets bedste danskere overhovedet, og i hvert fald langt den vigtigste spiller for os der. Så synes da ikke lige det ligner pension fra isen lige nu og her. Eller det håber jeg da i hvert fald ikke, mener at han fortsat har meget at tilbyde. Hvis ellers lysten er der. Schioldan ligeså selvom han ser langsommere og langsommere ud, måske også hæmmet af en skade i slutningen af sæsonen lød det til. I hvert fald synes jeg det er for tidligt at være pessimist mht. næste sæson selvom vi skulle miste nogle rigtigt gode spillere.
Lad os håbe at Lie bliver her, ville da være meget trist hvis han røg til AaB.
WHawks

Postby WHawks » Tue Jun 08, 2010 6:17:17

Og der forlængede Lie så, man skal passe på med at afskrive spillere der endnu ikke er bekræftet andre steder ;)
WHawks

Postby Mogens Andersen » Wed Jun 09, 2010 7:56:27

Ja som sagt det smuldrer, og Mogens Andersen stak halen mellem benene, da han så sit projekt gå i vasken.
Mogens Andersen

Postby AK47 » Wed Jun 09, 2010 7:57:30

Morten Lie - hvad skal med ham en halvskadet spiller, som i øvrigt ikke har størrelsen til at klare sig mod de store backer, og han er sikkert også alt for dyr. :wink: Nå, ja såvidt jeg kunne se så har Mogens A endnu ikke brokket sig over denne signing, så jeg tænkte det måtte jeg hellere klare.

Godt med Morten Lie på plads, kom bare med nogle flere, også selvom de ikke er med i projekt 2014. :D
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks