Farvel til Mogens Andersen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Farvel til Mogens Andersen

Postby Springsteen » Wed May 26, 2010 5:20:28

Så stopper Mogens efter 5 år eller hvad nu man skal sige (samarbejdet stopper), hvem der så ville hvad, Elite Nord eller Mogens forlyder der intet om...

Jeg vil sige Mogens har gjort det super godt i sine 5 år, en mand der er gået ind i klubben med hjertet, har været med til at få klubben til at gå i en positiv retning, selv om det ikke altid har været lige nemme vilkår..
Og så har han fået lidt mere åbenhedhed ind, hvilket var en mangelvare førhen!

Dog står han bag den største skandaløse beslutning der er lavet til tider og skræmt masser af folk fra lægterne i massevis!!!

Balkon projektet der har ødelagt tilskuere faciliteterne for hovedparten af tilskuerene der har støttet klubben i årtier :o

Derfor kan man kun håbe der kommer folk til der vil ændre denne skændsel én gang for alle!
Springsteen

Re: Farvel til Mogens Andersen

Postby Slagteren » Wed May 26, 2010 6:28:43

Har godt nok hørt det.

Der er osse indkaldt til extra general forsamling torsdag d 3/6-10, hvad der kommer til og ske der bliver spændene måske det er et besøg værd.

Jeg syndtes MA har gjordt i begge retninger både godt og skidt, håber at samarbejdet slutter med et håndtryk.
Slagteren

Postby Mogens Andersen » Thu May 27, 2010 9:09:45

Hurra Hurra Hurra og så det lange HUUUUUUUUUURAAAAAAAAAAAA.
Mogens Andersen

Postby Ishåki » Thu May 27, 2010 9:49:57

Slagteren wrote:Har godt nok hørt det.

Der er osse indkaldt til extra general forsamling torsdag d 3/6-10, hvad der kommer til og ske der bliver spændene måske det er et besøg værd.

Jeg syndtes MA har gjordt i begge retninger både godt og skidt, håber at samarbejdet slutter med et håndtryk.

Det er ikke EliteNord men derimod FIK som holder generalforsamling 3/6, iøvrigt fuldstændig udramatisk da det er pga. vedtægtsændringer.
Ishåki

Postby AK47 » Thu May 27, 2010 9:59:50

Mogens Andersen wrote:Hurra Hurra Hurra og så det lange HUUUUUUUUUURAAAAAAAAAAAA.

betyder det så også vi slipper af med dig, så vil jeg nemlig sige

Hurra Hurra Hurra og så det lange HUUUUUUUUUURAAAAAAAAAAAA
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby heintzel » Mon Aug 09, 2010 7:27:34

Ærgeligt at der ik blev fundet en løsning på MA "problem" syntes det er et tab at klubben mister ham som direktør. I hans 5 år i klubben har jeg kun ros tilovers ....

TAK for alt - og held & lykke fremover ....

J.Heintzelmann
En 23 , der er kun en 23 ....
heintzel

Postby Springsteen » Mon Aug 09, 2010 8:06:43

Slagteren wrote:Jeg syntes MA har gjordt i begge retninger både godt og skidt, håber at samarbejdet slutter med et håndtryk.

Mogens Andersen sluttede ikke med et håndtryk til Elite Nord!

Manden blev fyret og sparket ud viser det sig nu, hvis nogen skulle være i tvivl!
Måske var der alligevel en god grund til at kapital stærke Thorø ikke smed sine penge med MA ved magten.

Jeg trækker min ord øverst i denne tråd tilbage!

Mogens du er en ussel person, der er løbet fra dine aftaler over for flere personer i og omkring klubben, føj!
Håber Blokhus FC finder ud af hvilke kujon agtige metoder du bruger og du som menneske står for!
Springsteen

Postby Ishåki » Mon Aug 09, 2010 8:15:03

Det kræver da vist en uddybende forklaring..?!
Ishåki

Postby KBH » Mon Aug 09, 2010 1:57:29

Ishåki wrote:Det kræver da vist en uddybende forklaring..?!

Ja det må du nok sige - nu bliver man da nysgerrig - siden Springsteen kan lave sådan en "kovending" :shock:
KBH

Postby Springsteen » Mon Aug 09, 2010 8:53:08

Jeg vil ikke kommentere så meget yderligere her, så meget ved jeg heller ikke hvad der er foregået på de indre linjer, men...

-Jeg hørte fra pålidlige kilder for få dage siden, at der absolut ingen kærlighed var mellem Elite Nord og Mogens Andersen og han var uønsket i klubben og blev bedt om at pakke sine gode ting og gå!

- Vi fleste har vel syntes det var en underlig måde det hele stoppede på, der kom egentlig ingen udtalelser og begrundelse der var holdbar fra Elite Nords side og fra Mogens Andersen slet ikke (han har faktisk med ét stoppet alt kontakt til alle sine kontakter her, efter "bruddet") Måske hans interesse i det hele blev tiet, var at han skulle finde sig en ny arbejdsgiver???

- Thorø skiver kæmpe sponsor aftale få dage efter Mogens er "sparket ud" hmm????

- Ved som sagt slet ikke hvad der foregår på de indre linjer af alt internt, men jeg ved og har vidst længe, at han har røvrandt folk omkring holdet med hvad der har ligget af aftaler og det kan jo være så mange ting inden for denne branche, så må folk selv ligge to og to sammen :shock:

Men der givet vis været langt flere ting med den arrogante klaphat i klubben, som vi bare kan håbe man høre lidt mere om, som den nye sæson kommer i gang :!:
Springsteen

Next

Return to Frederikshavn White Hawks