Farvel til mange spiller

Her vil AaB spilleren Peter Hirsch svare på spørgsmål omkring hockeyverdenen og specielt livet som hockeyspiller.

Farvel til mange spiller

Postby fynboen » Tue Mar 18, 2008 3:53:19

Hejsa Peter

Det er godt nok mange spiller i har sagt farvel til efter denne sæson her. Er det fordi de ikke har gjort det godt nok eller hva? Eller er det fordi i vil have nye kræfter til næste sæson så i kan komme længere end i kom i år.
fynboen

Postby Peter Hirsch » Mon Mar 24, 2008 11:18:58

Hej!
Ja jo hmm...
Jeg ved ikke så meget pt om hvad eller hvorfor! Men da jeg var en del af Aab i år og har indblik i hvad det skete kan jeg komme med et kvalificeret gät. Det var som hold vi fejlede. Det var ikke mange kampe vi vandt fordi holdmaskinen fungerede. Derimod havde vi så uendelig meget talent og individuel kompetence, som kunne afgöre til vores fordel. For mig at se var grunden til at det gik som det gik. Så nu virker det som om at vi vasker tavlen ren og bygger om. Det er ikke verdens letteste opgave Ole er kommet på, med tanke på mängden af spillere/tränere der skal hentes. Men der findes kapacitet i Aab så...

Med venlig hilsen
Peter Hirsch.
Peter Hirsch

Postby fynboen » Mon Mar 24, 2008 3:49:08

Hejsa Peter

Ja det er ikke kun AAB der er kommet på en stor opgave at finde spiller, OIK har det på samme måde jeg mener der 5-6 spiller vi har kontrakt på det er ikke meget men håber de finder nogen gode spiller til næste sæson, det må sku snart være OIK´s tur til at få guld :lol: , men i skal nok komme igen næste sæson også :lol:

Knus Fynboen
fynboen

Return to Spiller - Peter Hirsch