Vm Kamp?

Her vil AaB spilleren Peter Hirsch svare på spørgsmål omkring hockeyverdenen og specielt livet som hockeyspiller.

Vm Kamp?

Postby Makken » Mon May 12, 2008 12:15:12

Hej Peter.

Hvordan er det at få af vide man pluselig skal sidde over og være "anden målmand" som du var i kampen mod Schweiz hvor Patrick G. stode.?
-og efter min mening synes jeg du skulle have stået, for i kampen mod sverige hvor i tabte var halvdelen af målene også de andre's fejl.

Men tillykke med A-Vm næste år.

Hilsen Maiken..
Elsker Aab..
Makken

Postby Peter Hirsch » Wed May 21, 2008 12:59:56

Hej Maiken!
Jo det faktisk ikke så galt som man kunne tro! Nu havde jeg besluttet mig sidste år at WM i Quebec var det sidste. Så det var rimelig god timing af Patrick at spille som han gjorde! Efter Sverige kampen havde jeg et möde med Lunner om hvordan vi afsluttede turneringen bedst muligt og vi kom frem til at Patty skulle spille mod Sui og jeg mod Hviderusland. Efter kampen mod Sui tog jeg mig mod til og havde et langt möde med Lunner om ovenstående. Vi besluttede sammen at Patty skulle tage den sidste kamp, sådan lig'som for at vise omverden at der var " a new sherif in town" :wink:
Så alt ialt har jeg det fint med at jeg var "anden målmand"

Med venlig hilsen

Peter Hirsch.
Peter Hirsch

:)

Postby Makken » Wed May 21, 2008 2:31:06

Okay, det er jo også din beslutning, men en stor beslutning, :)
-Bare dejligt at du stadig er i aab :D
Glæder mig vildt til sæson start.

-Er du endelig ikk utrolig glad for at være i aab ?
(Ved godt det måske er svært at sige sandheden til en ægte Aab fan )

Hilsen Maiken.
Elsker Aab..
Makken

Postby Peter Hirsch » Mon May 26, 2008 11:35:17

Hej igen!
Jeg er rigtig glad for at väre i Aalborg! Og nej, det har jeg ingen problemmer med at sige til en rigtig Aab-fan :D

Hirsch.
Peter Hirsch

Return to Spiller - Peter Hirsch