De sidste kampe for Cobras

Her vil AaB spilleren Peter Hirsch svare på spørgsmål omkring hockeyverdenen og specielt livet som hockeyspiller.

De sidste kampe for Cobras

Postby kbh-k » Wed May 14, 2008 7:59:51

Hej Peter

Nu vil jeg nødig rive op i gamle sår, men som Cobras fan er der nogle ting der undre mig lidt. Som du sikkert ude mærket selv kan huske var der en del postyr over at det kom frem (på bla eastside) midt i play-off, at du ville forlade Cobras. Så vidt jeg husker var enten du eller klubben ude og benægte historien. Fakta er dog at det så ud som om det begyndte at påvirke dit spil meget. Bl.a. i Bronze kampen hjemme mod Herning, hvor Cobras havde godt styr på dem, smuttede pukken ret ubemærket ind 1-2 gange, især det sidste mål var meget uheldigt.

Kan du fortælle en nysgerrig fan lidt om hvad der skete lige den periode. Blev du uvenner med nogle af de andre spillere eller var du "bare" videre i din karriere rent mentalt.

Ps kommer du nogensiden "hjem" igen?
- Vi har jo Asplund, men der er plads på bænken (hehe lidt drilleri skal der til. )

:P
kbh-k

Postby Peter Hirsch » Wed May 21, 2008 12:43:54

Til kbh-k.
Kan faktisk ikke huske de to mål, måske har jeg forträngt dem...
Der er en uskreven regel om at man ikke må tale/forhandle kontrakt med andre klubber så länge man stadig spiller. Men den bliver ikke rigtig overholdt! Det er den aldrig blevet, selvom klubber og spillere aldrig har hört tale det påstået rygte. Så det er ikke noget der påvirker nogen, heller ikke mig! Tvärt imod kan det give et lille boost af positive fölelser og spillegläde at vide hvad man skal det fölgende år. Så de to mål du nävner har ikke med noget af dette at göre.
Om jeg kommer hjem vides ikke. Så länge I har Asplund gör jeg ikke! Der er jo heller ikke så mange at komme hjem til efterhånden :shock:

Hirsch.
Peter Hirsch

Postby kbh-k » Wed May 21, 2008 6:56:41

:lol: Ja det kan da være at de er fortrængt :lol:

Ja der er blevet skiftet godt ud på holdet de sidste sæsoner, og så er du jo nok heller ikke en af de unge mere :oops: Men vi fans er her jo stadig.

Men tak for dit svar i hvertfald. Jeg håber og tror at du har fundet dig godt til rette i det nord-jydske. Der er jo i hvertfald flotte faciliteter! Held og lykke i den kommende sæson (på nær mod Cobras selvfølgelig)

Ps har du fået trailer?
kbh-k

Postby Peter Hirsch » Mon May 26, 2008 11:38:30

Jeg har ingen trailer, men det er ikke noget problem at låne en :D
Peter Hirsch

Return to Spiller - Peter Hirsch