Nye spillere

Her vil AaB spilleren Peter Hirsch svare på spørgsmål omkring hockeyverdenen og specielt livet som hockeyspiller.

Nye spillere

Postby AaB-drengen » Mon Jun 16, 2008 9:00:40

Hej Peter

Nyder du ferien væk fra hockey??
Hvor meget kender du til jeres nye spillere? og er du ellers tilfreds med hvad Ole Nielsen har været ude og hente?

Til sidst.. Hvad synes du om den nye ligastruktur??

Mvh
Jesper
Aalborg BK 1885 :)
AaB-drengen

Postby Peter Hirsch » Thu Jun 19, 2008 3:01:01

Hej!
Jo tak jeg nyder ferien, hvis man kan kalde den det - sommerträning. Jeg spillede med Magnus Hedlund i både Modo og Leksand og tror han bliver rigtig god for os. Han er ikke så stor, men har et fremragende sköjtelöb og et godt blik for spillet. Bäcker har jeg spillet imod et par gange og han er en god center! De övrige kender jeg ikke så meget til, men efter hvad jeg har hört ser det meget godt ud.
Den nye ligastruktur er egentlig meget sjov! Man behöver ikke at väre et absolut tophold i grundserien, da poängene halveres derefter. Så har man de "store" hold inde for räkkevidde kan de absolut nås! Formen kan tilpasses, så man topper på det rigtige tidspunkt. På den anden side er det godt at have et forspring når man starter op igen. Det kommer helt an på hvordan man ser på det. Jeg synes der er muligheder og risikoer ved begge strategier.

Med venlig hilsen

Peter Hirsch.
Peter Hirsch

Return to Spiller - Peter Hirsch