Kamp idag

Her vil AaB spilleren Peter Hirsch svare på spørgsmål omkring hockeyverdenen og specielt livet som hockeyspiller.

Kamp idag

Postby aabaab » Fri Aug 29, 2008 6:38:14

jeg hører du har ryg skade, er du ikke klar til på søndag og til sæson start?
jeg håber virkelig du er klart den bedste målmand og min yngspiller, i AaB
hvordan syntes du ellers holdet ser ud i år:p
mvh Rasmus Nielsen
aabaab

Postby Slagteren » Sat Aug 30, 2008 9:44:37

Bedste målmand?

Ville en målmand virkelig lade sig psyche af modstandernes tilskuer som i Aalborg da F.I.K spiller med jer og at Hirsch blev så sur han banked sin stav i hovedet på Conrad Reeder.
Bare fordi der blev råbt lidt?

Det var virkelig useriøst og ikke mindst halv hjernet, men det er han kammerat Nordby osse så (at hoppe på den mindste modstander) hvorfor ikke? gå gået betjent !
Slagteren

Postby Peter Hirsch » Sat Aug 30, 2008 7:10:15

Hej Rasmus!
Jeg har det efterhånden godt i ryggen igen. Med hensyn til holdet synes jeg vi har fået nogle rigtig gode spillere, men det tar tid at spille et nyt hold sammen og de nye spilsystemer slipes der på hver dag. Det skal nok blive en god säson for Aab!

Med venlig hilsen

Peter.
Peter Hirsch

Postby Peter Hirsch » Sat Aug 30, 2008 7:38:30

Käre slagter,
jeg har ikke set en målmand der har ladet sig provokere af modstanderens tilskuer i meget lang tid og aldrig i en träningskamp. Modstandernes fans skal lidt mere op på märkerne, hvis I skal göre mig harm... Den situation du skriver fandt aldrig sted og skulle jeg nogensinde slå til en modstander er det nok ikke fordi jeg er sur på jer tilskuere. Er Bo stor?

Kärlig hilsen

Peter Hirsch.
Peter Hirsch

Postby AaB-drengen » Sat Aug 30, 2008 9:47:29

Jeg tror slagteren har drukket af natpotten :)
Han ser ting, som ikke finder sted, men lad nu ham om det :)

Tillykke med sejren idag, Peter (mod Grenoble)
Aalborg BK 1885 :)
AaB-drengen

Postby Slagteren » Sun Aug 31, 2008 1:23:03

[quote="Peter Hirsch"]Käre slagter,
jeg har ikke set en målmand der har ladet sig provokere af modstanderens tilskuer i meget lang tid og aldrig i en träningskamp. Modstandernes fans skal lidt mere op på märkerne, hvis I skal göre mig harm... Den situation du skriver fandt aldrig sted og skulle jeg nogensinde slå til en modstander er det nok ikke fordi jeg er sur på jer tilskuere. Er Bo stor?

Kärlig hilsen

Peter Hirsch.[/quote]

Kære peter.

Nej Bo er ikke stor men kan vi ikke blive enig om at Konrad er mindre end bo? og han ikke havde noget og gøre med bo i den sammenhæng?

Lader sig ikke provokere haha du løfted venstre arme i det spanhel skulle til og skøjte bag om målet for at presse jer en af de gange hvor i var med i kampen. hvis ikke der var for at "hindre" ham i at komme frem og presse så skal du øve dig i hvornår du skal lave strækøverlser.

Hilsen
Slagteren
Slagteren

Postby Peter Hirsch » Mon Sep 01, 2008 9:26:29

Der er vel alligevel stor foreskel på at banke staven i hovedet på ham og löfte venstre arm...
Og hvad har det med jer tilskuere at göre? Det virker som om du ikke er helt inde i hvad ishockey er og hvordan det spilles. Der er mange små provokationer i löbet af sådan en kamp. At Bo sloges med denne Konrad, har ikke noget med Konrad at som sådan. I kampens hede og situationen som opstod blev det som det blev. Det er iövrigt almen viden at alle nordamerikanske spillere kan "ishockey-slås" (Det var dem der mere eller mindre opfandt fights, som en del af underholdningen) så jeg tror ikke jeres Konrad, hverken slog sig alt for meget eller fölte sig udpeget bare fordi han ikke er 198cm.

Peter.
Peter Hirsch

Postby Mr. AaB » Mon Sep 01, 2008 9:52:56

hehe

Fint med lidt debat her :-)

Syntes det er et rigtgt flot svar fra Peter det seneste som giver et indblik for en som mig som ikke selv har spillet.
Mr. AaB

Postby pio » Sat Sep 06, 2008 6:12:53

Hallo Slagter

Få dig da et liv og lad dk.s bedste målmand være.
Må da være dejligt at holde med et hold af ene englebasser.Det størrste problemfor jer bliver da om jeres glorie kvæler jer.
Ang det slagsmål med Bo. så var det vist ikke være,din mand skal bare være glad for han ikke brugte peber...
pio

Postby Slagteren » Sun Sep 07, 2008 2:23:51

[quote="pio"]Hallo Slagter

Få dig da et liv og lad dk.s bedste målmand være.
Må da være dejligt at holde med et hold af ene englebasser.Det størrste problemfor jer bliver da om jeres glorie kvæler jer.
Ang det slagsmål med Bo. så var det vist ikke være,din mand skal bare være glad for han ikke brugte peber...[/quote]

Nemmerlig der skal Konrad bare være glad for, fordi så hævn og argie Bo var sidst på den træningkamp så var det nemlig heldigt.

Og lade ham være???? tror han var her for at besvære spørgemål til alle? ikke kun dem der vil stå bag ham lige godt hvad han gør.

Hockey er en hård sport og der bliver sagt en masse "lort" på isen det ved jeg godt. men som jeg sagde til og starte med er det underligt for mig at Bo sprænger på konrad med halvandet minut tilbage i en træningskamp. Specielt fordi der ikke var nogen ground til det....

Vi er ikke engle vi er et hold der kæmper for at sejre.
Slagteren

Return to Spiller - Peter Hirsch