Ang. kampen mod Herning

Her vil AaB spilleren Peter Hirsch svare på spørgsmål omkring hockeyverdenen og specielt livet som hockeyspiller.

Ang. kampen mod Herning

Postby AnjaAaB » Tue Sep 09, 2008 2:52:13

Hejsa Peter :) !!

Allerførst vil jeg gerne gerne rose dig og sige, at jeg absolut synes, at du er den bedste målmand i den danske liga, om du så spiller i Aab eller ej - er for mig helt uvedkommende. Det er selvfølgelig kun et plus, at du gør det :D !! Og dermed håber jeg, at du også er at finde i den røde trøje næste år :wink:

For det andet vil jeg gerne høre hvordan det går med dig? Var det pga din ryg, at du ikke var med i kampen mod Herning igår? Jeg synes, at Nørbak gjord det super godt igår - men selvfølgelig vil jeg hellere se dig mellem stængerne. Er du klar til torsdag mod Esbjerg?

Til sidst vil jeg gerne slut af med at sige, at jeg synes at I spillede en kanon kamp igår, og hvis I kan holde det niveau hele vejen igennem sæsonen, ja så tror jeg på store muligheder! Rigtig synd, at udfaldet blev som det gjord. Herning havde ikke fortjent den sejr.

Glæder mig til og se dig på isen igen :)

MVH en Hirsch-fan, Anja :)
AnjaAaB

Postby Peter Hirsch » Wed Sep 10, 2008 9:22:24

Hej Anja!
Jeg er helt enig i at Nørbak spillede en knaldgod kamp!!! Ja ryggen driller mig i øjeblikket og det var grunden til jeg ikke spillede mod Herning. Jeg skal teste mig selv idag og i morgen for at se, hvordan ryggen reagere.

Med venlig hilsen

Peter.
Peter Hirsch

Postby AnjaAaB » Wed Sep 10, 2008 12:48:17

Hej Peter!!

Jeg håber, at det bliver positiv nyt, når du har testet din ryg idag og imorgen. Jeg synes, at det er synd for dig, at du døjer med den!! Det er sgu alt for tidligt, at den begynder at drille dig :(

God træningspas idag!! Og held og lykke.

MVH Anja.
AnjaAaB

Return to Spiller - Peter Hirsch