Opklarende spørgsmål

Her vil AaB spilleren Peter Hirsch svare på spørgsmål omkring hockeyverdenen og specielt livet som hockeyspiller.

Opklarende spørgsmål

Postby Rasmus Petersen » Wed Feb 27, 2008 12:50:04

Kære Peter!

Vi er en gammel (over 30 år) garde af AaB-tilhængere bosat i København, der i snart et år har diskuteret denne blog fra Jimmy Bøjgaard:

http://blog-dyn.tv2.dk/jimmy.boejgaard/entry92147.html

Det vi undrer os over, ja der er mange der undrer sig over det ved jeg, er denne linie:

"Tillykke med din nye kontrakt", råbte jeg efter ham, da han sagde han skulle til Nik & Jay-koncert inde i byen...

Det vi brænder efter at få opklaret er om du vitterligt skulle til Nik & Jay-koncert eller om det forholder sig sådan som vi er mange der tror og håber, nemlig at du udelukkende brugte det som en lille nødløgn for at undgå at blive afsløret i dine kontraktforhandlinger. :wink:

Må vi anbefale De Gyldne Løver som er en lidt ældre udgave af Nik & Jay.
Fortsat godt slutspil...
Rasmus Petersen

Postby Peter Hirsch » Thu Mar 06, 2008 2:56:58

Hej Rasmus!
Det kan jeg godt huske! Mödte Jimmy i lufthavnen og han prövede at få en reaktion fra mig inden det blev officielt. Tilfäldigvis havde jeg set et skilt inde i byen om Nik&Jay skulle give den gas, så jeg brugte det som undskyldning for at blive i Aalborg. (efter landskampen mod Italien) Du vil sikkert gerne vide om jeg er fan af dem...
Jeg synes de har lavet et par gode hits. Der udover undre jeg mig mest over hvor det altid regner i deres musikvideoer?? Bonusinfo: Jesper Damgaard er helt gak med dem!
De gyldne löver kender jeg ikke, men de får chansen!

Med venlig hilsen
Peter Hirsch.
Peter Hirsch

Postby Felber » Thu Mar 06, 2008 3:51:43

Hej Peter

Godt at se du stadigt ser ud til at have lidt humør tilbage! Nok ikke let i den modgang I befinder jer i pt.
Skulle I ikke slippe forbi Hundene er du altid velkommen i Vojens Skøjtehal, så skal vi nok synge en sang for dig... Vi er da meget bedre end Nik & Jay 8) 8)

God kamp i morgen! Held og Lykke!
Vikke Vakke
Vikke Vakke
VIK
Hockeymagasinet kan vi også slå....
Felber

Return to Spiller - Peter Hirsch