Blokhus FC

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Blokhus FC

Postby Fredeee » Mon Dec 06, 2010 5:17:56

Hva Hvordan er det at gå i Ole Nielsens fodspor, og komme ind i en fodbold klub efter at have været med i hockey sporten i mange år?
Fredeee

Re: Blokhus FC

Postby Hockeymagasinet » Tue Dec 07, 2010 4:09:10

Hej Fredeee
Det var nu ikke planen jeg skulle gå i nogens fodspor selv om end det godt kan se sådan ud. Men jeg tror Ole har sin stil og jeg har min egen.
Der er selvfølgelig forskel på produktet (puck vs fodbold) men meget af det jeg beskæftiger mig med, er ikke så forskelligt som tidligere. I Blokhus skal vi hen over de næste par år, forsøge at bygge et ungt hold op, således at fundamentet er der til at spille med omkring oprykning. Selvom vi pt ligger på en 1 plads, er der lang vej til en oprykning, bla. grundet en på mange områder tåbelig turneringsstruktur, hvor kun et hold ud af 32 har mulighed for at rykke op i 1. division. Rykker vi op i denne sæson er det selvfølgelig glædeligt og selvfølgelig spiller vi efter det, men skulle det glippe, snakker vi altså ikke om en mislykket målsætning. Vi skal også have organisationen og økonomien på plads, og det tager lidt tid, inden vi er klar til at rykke op. Der er stor forskel på 1. og 2. division.
Så svaret er vel, at der ikke er så stor forskel på mit arbejdsområder sammenlignet med ishockeyen.

Mvh
mogens
Hockeymagasinet

Return to Debatør - Mogens Andersen