Ny Træner

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Ny Træner

Postby Mr. AaB » Fri Jan 16, 2009 1:00:29

Hej Mogens,

Tak fordi du gider stille op her, og så lidt ros selv om jeg ikke er meget for det, men syntes WH er bedre ledet end AaB.

Nå men er lidt nysgerrig omkring den nye træner, jeg tror jo i ansætter Åke...

Men det vil du nok ikke ud med, men kigger i i Danmark eller udenlands. Syntes i skulle kigge i DK, går Esben Nedermark ikke også rundt i Frederikshavn egentlig... ;-)

Uheld og ulykke
Mr. AaB
Mr. AaB

Re: Ny Træner

Postby Dir. Mogens Andersen » Fri Jan 16, 2009 8:08:21

Kære Mr Aab
tak for rosen, det er altid rart at få også fra såkaldte "modstandere"
ja vi skal jo ud at kigge på trænerfronten, og du har helt ret i at jeg ikke vil kommentere navne herinde :-) . Dem holder voi for os selv. Vi skal kigge lidt på det fundament viskal bygge udfra, og en træner skal kunne se sig selv i den rolle som vi ønsker en træner skal udfylde. Vi har bla rigtig mange dygtige unge talenter, som skal forsøges spillet ind på holdet hen over en årrække på 3-5 år. Det er ikke noget der sker over natten, og det skal ske samtidig med at vi også skal forsøge at stille et konkurrencedygtigt hold. Så det bliver en fin balancegang, men mon ikke det lykkedes. Vi er en lille organisation med få ressourcer sammenlignet med nogle af vores kollegaer i brancen. Derfor mener jeg det er vigtigt at vi opbygger et meget stærkt fundament for holdet, et fundament som kommer til at består af danske spillere (og meget gerne egne spillere). En træner skal kunne acceptere at vores fundament er dansk, spillere der spiller med det rette engagement og ikke mindst have hjertet det rigtige sted!
men lad os nu se om vi ikke finder en træner der kan udfylde den rolle vi ønsker
mvh

mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Mr. AaB » Sat Jan 17, 2009 1:56:58

Må jeg præsentere dig for en nydelig herre der sidde to pladser over dig her på HM, han passer perfekt til den beskrivelse du lige gav. Han har stor fukus på de danske spillere, og er tålmodigheden selv se bare på landsholdet, hvor han har fundet sig i lidt af hvert under den tidligere træner.

Det bedste af det hele er at jeg næsten er sikker på at han bor i nærheden af Frederikshavn, så hjertet er allerede lige hvor det skal være.
Mr. AaB

Postby Springsteen » Sun Jan 18, 2009 11:37:54

Jeg kan ikke være mere enig i det nu en gang for alle må være Esben Nedermark der skal stå i spidsen for ishockeyen i Frederikshavn!

Jeg mener ganske enkelt ikke vi får bedre mand til at opfylde det klubben søger. Kanon dygtig træner selv om han "kun" har være ass. coach på landsholdet.
Men hans erfaring og viden om ishockey kan ingen tage fra ham og tror han er knald dygtig og proffesionel i jobbet og en mand spillerene vil have STOR respekt for. Og vigtigst af alt, vi vil få en mand der er 100% Frederikshavner og har et brændende hjerte for klubben og vil være den mand der endelig vil kunne gå forrest i at få udvilket danske spiller i Whitehawks/give dem chancen! Det har stadig ikke lykkes klubben på trods af man har haft den som mål de sidste 5 år...

Ved slet ikke hvordan Esben selv forholder sig til et cheftræner job, men manden må bare denne gang være en af de emner EliteNord har med når endnu en træner skal findes til at stå i spidsen for klubben :!:
Springsteen

Postby Mikael » Sun Jan 18, 2009 12:15:54

Mikael

Postby Dir. Mogens Andersen » Sun Jan 18, 2009 8:32:25

Kære Mr Aab
Der går helt sikkert en masse meget kompetente trænere rundt, også med danske pas. Jeg vil fortsat undlade at kommentere konkrete navne i dette forum, men jeg mener vi har ganske godt styr på hvad der findes af muligheder på trænerposten, i hvert fald hvad trænere med danske pas angår :-)
Vi må vente at se hvad der sker.

mvh

Mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Dir. Mogens Andersen » Sun Jan 18, 2009 8:33:27

Kære Springsteen

Ja sidste svar var vel også til dig

mogens
Dir. Mogens Andersen

Return to Debatør - Mogens Andersen