Hjemmeside

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Hjemmeside

Postby 3jw1n » Tue Jan 20, 2009 3:18:16

Hej Mogens
Ved godt det sikkert ikke er dig man skal have fat i. Men kunne nu være rart med en hjemmeside der var lidt mere opdateret. Da Mike Grey f.eks. ikke har 700 kampe i følge den men 66x kan ikke lige huske det. Men kunne man måske ikke se om det er muligt at få adgang til al-bankliga database så man kan hive deres point osv. over på egen server så man på den måde får opdateret dem "bedre"??
3jw1n

Re: Hjemmeside

Postby Claus wh » Tue Jan 20, 2009 5:19:02

[quote="3jw1n"]Hej Mogens
Ved godt det sikkert ikke er dig man skal have fat i. Men kunne nu være rart med en hjemmeside der var lidt mere opdateret. Da Mike Grey f.eks. ikke har 700 kampe i følge den men 66x kan ikke lige huske det. Men kunne man måske ikke se om det er muligt at få adgang til al-bankliga database så man kan hive deres point osv. over på egen server så man på den måde får opdateret dem "bedre"??[/quote]

Hej 3jw1n

Det vil jeg godt svare på....

Mike har spillet 700 førsteholdskampe, dvs ligakampe, Europa- og pokalkampe. Jeg har desværre ikke statistikker fra Europa Cupkampe samt alle pokalturneringer. Derfor kan du ikke bare lægge sæsoner sammen i hans statistik oversigt.

Med hensyn til at hente data fra al-bankligaen.dk, så er de jo mangelfulde. Al-bankligaen oplyser fx. ikke om mål scoret i overtal/undertal i deres statistikker. Desuden kan du ikke se flere sæsoner tilbage på spillerne på al-bankligaen.dk

Jeg kunne godt tænke mig at udvide statitikken med is-tid pr. spiller. Men det er der desværre ikke resourser til, da dette kræver flere personer til at holde øje med spillerne under kampene. Det gælder jo både ude- og hjemmekampe.
Claus wh

Postby 3jw1n » Wed Jan 21, 2009 8:56:31

Jeg mener også man skal hente al-bankligaens sæson, også gemme dem på sin egen server. og du siger du overtal og udnertals mål. Det kan man vel heller ikke på WHs side som den er nu. tror da sagtens der kunne findes "frivillige" der mod en fast plads ville sidde og sørger for der blev holdt styr på is tid.
3jw1n

Postby Claus wh » Wed Jan 21, 2009 9:16:52

[quote="3jw1n"]Jeg mener også man skal hente al-bankligaens sæson, også gemme dem på sin egen server. og du siger du overtal og udnertals mål. Det kan man vel heller ikke på WHs side som den er nu. tror da sagtens der kunne findes "frivillige" der mod en fast plads ville sidde og sørger for der blev holdt styr på is tid.[/quote]

Du finder overtal/undertalsmål for alle spillere i denne sæson på siden http://www.whitehawks.dk/holdet/statist ... /2008_2009
Claus wh

Postby AllanM » Mon Mar 09, 2009 3:31:57

Mht. hjemmesiden

kunne man så ikke som tidligere lave en liste inde under "truppen" med dem der er klar til næste år :D

Jeg synes det er fint at man kan se trupperne tilbage i tiden, men kunne man gå længere tilbage i tiden (så langt som muligt). Det er tit man kommer til at snakke om tidligere spillere og trupper, også kunne det være sjovt at kunne se tilbage, det kniber jo engang imellem lige med at huske hvornår og hvem osv.
AllanM

@AllanM - Et tip

Postby Munk » Thu Mar 12, 2009 9:41:45

Du finder det du søger her (mht. "fortidige hold"):
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=136
Under "Past Rosters" vælger du sæson.
Munk

Re: @AllanM - Et tip

Postby AllanM » Fri Mar 13, 2009 8:03:04

Munk wrote:Du finder det du søger her (mht. "fortidige hold"):
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=136
Under "Past Rosters" vælger du sæson.

Hej Munk, det er bare super, tak for oplysningen.
AllanM

Return to Debatør - Mogens Andersen