White Hawks - AaB

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

White Hawks - AaB

Postby Ilya Dubkov » Fri Jan 23, 2009 1:05:17

Hej Mogens.

Så gælder det de røde igen, og det er vi som altid rigtig mange der glæder os til.
Hvad der er mere irriterende, det er placeringen af AaB fans. Jeg tror såmænd nok mange har slugt kamelen, og accepteret at de får dele af den sydlige endetribune, men at der er spærret af til resten af syd tribunen indtil få minutter før kick-off er ganske enkelt i manges øjne under al kritik.
I aften ventes der endog rigtig mange fans fra Aalborg, og det betyder jo nok at hele syd-tribunen bliver rød eller hvad?
Vil I så bede os om at stå på langsiden, der jo i forvejen er fyldt op, og vel egentlig også blevet begrænset lidt pga. den nye balkon, hvor en trappe nu sørger for en del pladser er optaget.

Mogens. Du tror da ikke at Gigantium i den sidste mellemspils-kamp mod os, vil spærre hele ende-tribunen af, i tilfælde af at der nu skulle komme 800 FIK fans? Nej, vi må tage til takke med de tildelte pladser, og så ellers stå som en sild i en tønde.

Præcis som vi gjorde sidste år i finalen i Herning, hvor vi vel var 800 fans på nogle ganske få kvadratmeter. Men vi accepterede det, som en del af det at være på udebane, og så må AaB gøre det samme heroppe hos os.

Vi skal vel ikke føle os på udebane på egen is?
Ilya Dubkov

Re: White Hawks - AaB

Postby Corry Perry » Fri Jan 23, 2009 2:31:25

Ved godt spørgsmålet er rettet mod Mogens.
Men, jeg mener at det kun er halvdelen af endetribunen der er reserveret til udebane tilhængerne.
Og mht. til placeringen så blev der vist meldt noget ud i sin tid, om at de blev flyttet pga. at de generede vores spillere da de stod i den modsatte ende af hallen.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Dir. Mogens Andersen » Sat Jan 24, 2009 1:36:02

Kære Ilya
Har forståelse for irritationen omkring pladserne, men vi har ganske enkelt ikke andre muligheder, selv om de fleste mener vi har. Vi kan ikke stille dem ned i det nordvestlige hjørne, vi kan simpelthen ikke stille udeholdsfans lige ved siden af vores egen boks. Så det eneste vi kan er at stille dem hvor vi gør. Afspærringen af hele endetribunen, er kun som start, og udfra et sikkerhedsmæssigt perspektiv. Det kan selvfølgelig diskuteres om vi skal åbne den del der er til rådighed for vores egne fans, fra starten af. Umiddelbart ser jeg ikke nogle problemer med dette, det vil jeg drøfte med vagterne. Men kampene forsøges afviklet på bedst mulig måde udfra sikkerhedsmæssige perspektiver for alle. Det er nemmest at holde Aab fans samlet i et hjørne, det håber jeg også du kan se det fornuftige i.
I forhold til Herning kampen i Herning sidste år, hvor der var et område til White Hawks, var der ikke udsolgt eller næsten udsolgt der?? Hvis visse kampe er udsolgt er det jo nemmere "kun at have et begrænset område" til udeholdets fans. Hvis der ikke er udsolgt, er det jo ikke fuldstændigt åndsvagt at begrænse tilskuere fra det modsatte hold, i hvert fald udfra en økonomisk synsvinkel, og med alle de ting der foregår i danske ishockey idag, kommer det meste til at indeholde økonomi.

jeg ved ikke om du kan bruge svaret til noget, men i det mindste håber jeg det giver dig lige mere perspektiv i tingene

mvh

Mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Dir. Mogens Andersen » Sat Jan 24, 2009 1:36:57

Hej Corey
Jeg går udfra at dit indlæg blot var en kommentar, og du har ganske meget ret

mvh

mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Corry Perry » Sat Jan 24, 2009 2:49:45

Det var selvfølgelig kun en kommentar :wink: det er jo dit forum :)
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Debatør - Mogens Andersen