spørgsmål ang. de såkalde vagter

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

spørgsmål ang. de såkalde vagter

Postby Mr. Niceguy » Mon Jan 26, 2009 4:39:55

hey mogens..

jeg vil lige benytte lejligheden, til at spørge om dine security vagter, har beføjelser til at udøve magt på Q8 efter kampen.
Og vil gerne høre hvis jeg kan, om hvorfor ingen af Aab-erne rør ud under den store tumult, i syd-enden efter som flere af vores egen røg ud, med mere ind almindelig nødvendig magt da det åbenlyst var Aab-erne der startede det hele.
til allersidst vil jeg gerne høre, hvorfor der ikke bliver taget hensyn til gravide kvinder jeg var der ude med en af mine rigtige gode venner som er gravid da kampen var slut ville vi hurtigt ud for der ikke skulle ske hende noget og vil gå ud den hurtigste vej som er mellemgangen men bliver afvist fordi Aab-erne skulle ud den vej 10 min. senere og vi indformere dem om hun er gravid og vi bare gerne vil hurtigt ud men nej hun bliver tvunget til at presse sig ud gennem folkemængden kan det være rigtigt!!

på forhånd tak og tillykke med sejeren til dig også håber vi kommer med i slutspillet..
nu bliver jeg nok politianmeldt:-)
Mr. Niceguy

Re: spørgsmål ang. de såkalde vagter

Postby Dir. Mogens Andersen » Thu Jan 29, 2009 9:08:25

Kære mr niceguy
Nu ved jeg ikke hvad du hentyder til, jeg har ikke hørt om der skulle være foregået noget på Q8 efter kampen. Hvis der skulle være sket noget derover, er det ikke Elite Nord's opgave at opretholde ro og orden. Jeg formoder,måske lidt naivt, at man kan finde ud af at opfører sig ordentlig. Men nej, vores vagter har ingen opgaver derover.
Jeg har ingen klager fået vedr Aab kampen fra hverken den ene eller anden fangruppen, på nær en episode. Men den skulle være løst, går jeg udfra.
Generelt set, er der alt for meget fokus på vores vagter, de er der kun for at sikrer at kampene foregår i ro og orden, og opfører man sig på en anstændig måde, sker der ikke noget.
Jeg kan ikke se hvad problemet med at en person bliver henvist til at gå en anden vej ud, end lige den vej som Aab fansene skulle ud. Dette sker kun af sikkerhed, så jeg kan ikke se hvad problemet af, og men bestemmer jo selv om man lige vil blive stående til den værste kø er over. Hvis din veninde var blevet lukket ud mellem alle Aab'erme og der var kommet til tumult den vej, så ville vi jo være blevet beskyldt for uansvarlighed, så tænk nu på som en ekstra sikkerhed for din gravide veninde og ikke som om vi vil genere nogen!

mvh
mogens
Dir. Mogens Andersen

Return to Debatør - Mogens Andersen