Har du ikke styr på din egen butik

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Har du ikke styr på din egen butik

Postby Mikael » Sun Mar 08, 2009 10:37:32

Hej

Er nedenstående noget Frederikshavns ishockeyklubs direktør undersøger, det er ret skidt hvis en af jeres vagter har opført sig på den måde.

"ISHOCKEY: VIP-personer kastede med øl og spyttede ned på Rødovres medrejsende tilskuere. Da en af de kvindelige fans ville klage, blev hun skubbet til og slået i baghovedet af en vagt. Politiet ville ikke tag mod en anmeldelse."
Mikael

Re: Har du ikke styr på din egen butik

Postby Dir. Mogens Andersen » Sun Mar 08, 2009 1:27:45

Kære Mikael
Jeg har hørt lidt om episoden, men kender ikke alle fakta, så derfor er det lidt svært for mig at svare konktret på dit spørgsmål.

Men alle skal opfører sig anstændigt, og når jeg siger alle mener jeg alle! Så er der sket noget der ikke er tilfredsstillende, vil vi selvfølgelig tage os af det. Der er er altid mange versioner af forskellige episoder, men jo vi tager alt alvorligt.
Har en person, tilknyttet enten White Hawks eller vores Erhvervsklub gjort noget der ikke var passende, tager vi os selvølgelig af det.

Så du selv epioden eller ligger du inde med 2 hånds information, spørger kun af nysgerighed?

mvh

Mogens Andersen
Dir. Mogens Andersen

Return to Debatør - Mogens Andersen