Jeres vagters handlinger

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Jeres vagters handlinger

Postby RMB-fan » Sun Mar 08, 2009 8:32:05

Hej !

Jeg var i Fr.Havn igår for at følge mit hold, og så midt under kampen bliver vi angrebet med øl og spyt osv. - dette sker lige foran jeres vagter som ikke engang vælger at sende en mand op for at stoppe dette. Som gør mig og resten af de medrejsende fans yderst utilfredse, og da det sker igen, gør vagterne ingen ting igen igen, og det for så bæret til at flyde over, og nogle fans beslutter at tage sagen i egen hånd, og de bliver så stoppet på vejen af meget voldelige vagter der sparker en fan i ryggen.
Hvad er din opfattelse af jeres total uprofessionelle vagters handlinger?
RMB-fan

Re: Jeres vagters handlinger

Postby Fiksuperstars » Mon Mar 09, 2009 12:27:19

Hej RMB,

Jeg har hørt der skulle være sket noget under kampen i lørdags. Jeg vil personligt beklage det, fordi det må ikke ske!

Men jeg vil samtidig sige at du bør i sådanne tilfælde skrive direkte til Mogens på hans mail, denne finder du under kontakt på whitehawks.dk og så vil jeg henvise dig til http://www.whitehawksek.dk/Kontakt.16.0.html

Ovenstående er direkte link til erhvervsklubbens kontaktpersoner. Såvidt jeg er orienteret så hallen rent sikkerhedsmæssigt delt op, det vil sige at kontrollørerne der er blandt "tilskuerne" har ikke lov til at gøre noget i forhold til sponsorerne, det står erhvervsklubben selv for! Jeg vil foreslå dig at skrive direkte til begge parter. Fordi der trænger til en opstramning på området og ingen (hvis det har været så voldsomt) skal behandles på den måde som du beskriver.. Alle skal have en god oplevelse om man så vinder eller taber!

Vil på ingen måde ønske dig held og lykke i morgen - men det er af helt andre årsager end disse episoder du nævner! :lol:
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Re: Jeres vagters handlinger

Postby OlleRMB » Mon Mar 09, 2009 7:11:44

Bravo.

Det skal sgu lyde stor ros til dit inlæg FIKsuperstars...

Dejligt med format.

Held og lykke skal lyde herfra osse

Vh OlleRMB
OlleRMB

Return to Debatør - Mogens Andersen