by Dir. Mogens Andersen » Thu Mar 26, 2009 2:54:25
Hej henitzel
Rygter er jo en del af denne branche, og hvis der er nogle steder en fjer bliver til fem høns, så er det i sportens verden. Og jeg tror slet ikke vi har set toppen af rygtestrømmen endnu, og vi kommer til at se, ikke kun i Frhavn, men overalt en masse frustreret fans, som ikke kan forstå at der ikke bliver købt spillere ind, så trupperne kommer på plads. Situationen er bare en anden end den var for bare et år siden. Økonomien får et større fokus end nogensinde før, ikke kun i Danmark med over alt i ishockeybranchen. Personligt tror jeg der er mange hold der ikke har den endelig trup på plads (i hvert fald starttruppen) før meget sent, det kommer også til at gælde os.
Med de penge der er til rådighed, hvad er det så ved at bruge dem allerede nu, hvor vi ikke ved hvor markedet bevæger sig hen, det bliver i den grad klubbernes marked op til den næste sæson, så jeg tror den de klubber der har den største tålmodighed, "tjener" mest i længden. Personligt kan jeg sagtens vente til august med at hente den eller de sidste inden for budgettet.Jeg har godt set at Nordjyske Medier i dag bringer en artikel omkring nogle af vores udlændinge, hvem der måske bliver og hvem der ikke bliver, men i bund og grund er der ingen der ved noget som helst endnu. Fordi vi viser interesse er det ikke sikkert at det bliver sådan, vi har interesse for mange spillere, men der er ingen der siger vi også laver kontrakter.
Mit bedste bud pt er at der ikke er ret mange af de udlændinge, hvis kontrakter udløber med White Hawks, bliver i White Hawks, bedste fald måske kun 1, hvem ved.
Vi er selvfølgelig interesseret i at få fornyelse ind på holdet og det tør jeg godt lover der kommer, men hvem , hvorfra og hvornår det må tiden vise. Vi har en klar prioritereing af spillere og måske vi allerede inden længe kan præsentere en forlængelse, men ting tager tid. De fleste vil jo gerne have vi henter en 3 til 4 dansker af høj klasse samt en 3 til 4 nye udlændinge, sammen med dem vi allerede har, men det er jo utopi at tro at vi kan det. Vi skal være realistiske i måden vi handler på, den er ikke meget længere.
Men for at være direkte, så kommer det lidt an på hvilke rygter du har hørt, men af de rygter der er, tror jeg ikke man skal ligge for meget i nogle af dem lige pt
mogens