Flere fans til ishockey?

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Flere fans til ishockey?

Postby Slagteren » Fri May 22, 2009 9:06:29

Hej Mogens.

Nu er ishockey i danmark været over i et stykke tid og meget af fokus har været på hvilken klubber der stiller op næste år og hvilken klubber gør ikke.

Og jeg har lige et par spørgsmål omkring dette: Alle klubber statser på ungdommen næste sæson, hvordan ser du klubbernes talent udvikling? nogen du ved det gør det godt? gør Whitehawks?

Og næste spørgsmål: Hvordan tror du vi kan få flere fans til dansk ishockey? Det kan jo ikke kun være pga dårlig TV tider som fik skylden sidste gang.

Og sidst:Hvordan går det med og finde på forbedringer omkring den nye sponsorbalkon i Frederikshavn?

Tak for din tid.

Mvh
Mads - Slagteren
Slagteren

Re: Flere fans til ishockey?

Postby Dir. Mogens Andersen » Tue Jun 09, 2009 6:46:41

Hej Mads
Det er ikke fordi jeg ikke vil svare dig, men jeg mener at have svaret dig via mail, er det ikke korrekt, ellers må du lige sige til, for så skal jeg selvfølgelig svare dig

mvh

Mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Slagteren » Wed Jun 10, 2009 5:02:10

Hej Mogens.

Jeg er yderst tilfres med den mail som du har svaret på.

Tak
Mvh
Mads
Slagteren

Postby Munk » Wed Jun 10, 2009 8:00:11

Er der andre end mig der godt kunne tænke sig at høre svaret på sidste spørgsmål? :?
"Hvordan går det med og finde på forbedringer omkring den nye sponsorbalkon i Frederikshavn?"

Det er vel et debatforum, og ikke et udveksling-af-emailadresser-site. Hvorfor dog ikke besvare spørgsmålene i samme forum som det er blevet stillet. Det er ganske sobre spørgsmål...
Munk

Postby Dir. Mogens Andersen » Wed Jun 10, 2009 8:42:30

Det har jeg ikke noget problem ved, men nu var mailen svaret, men her er svaret:

Der er stille pt, det er ikke meget der sker, vi arbejder dog meget på de interne linier med at få økonomien på plads. For som jeg har skrevet i sidste udgave af ”Kære Fans”, så bliver vi nød til at kigge lidt fremad og ikke kun på sæsonen 2009/2010.

Pt løber der ca 30 spillere og sommertræner, de træner ca 7 gange pr uge under ledelse af henrik Christiansen, og de nyder det rent faktisk!

Mange af de unge gør det fantastisk pt, men det er jo isen det skal vise sig om de er klar, nogle er måske, mens andre skal vente lidt.
Der kommer ikke mange udlændinge til sæsonstarten, og om de kommer senere er tvivlsomt, det hele kommer til at blive afgjort af om der er økonomi til det. Der bliver ikke købt nogle spillere, med mindre der er økonomisk dækning til det, og det kommer ikke til at ske på efterbevilling, som det måske tidligere er blevet.

Ved ikke om der kommer decideret ændringer på balkonen, jeg har sagt på et tidspunkt at jeg vil tage en snak med supportergruppen om hvad vi evt kan gøre i fællesskab, men på den eksisterende balkon bliver det meget svært at lave ændringer. Jeg har været lidt i dialog med Jesper omkring et møde, men vi skal have de aftalt.

Økonomisk, så har vi det ikke lettere end alle andre, det har været et svært år og det bliver også svært til den kommende sæson, så dem der går med en forventning om at vi køber den ene og den anden, skal nok revurdere deres forventninger. Vi må se hvad der evt kommer og så ser vi meget frem til at se om hvilke af vores unge spillere der får deres egentlige gennembrud.

Der har været skrevet og sagt meget om Dubkov, i bund og grund handler der om økonomi, tror begge parter gerne ville lave en aftale, men vi køber ikke noget vi ikke har pengene til!

Unge nordamerikanere, vi har jo haft succes med det før, men lad os se om vi kan gøre det igen, det vil jeg hverken bekræfte alle afkræfte, Vi ser på hvad vores pengepung siger og ser så hvad vi har råd til, hvis der skal flere spillere til.

Det er dejligt at høre der tænkes WH 12 måneder om året  bliv endeligt ved med det  og nej, tager intet personligt, og svare gerne på de spørgsmål jeg får.

mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Munk » Wed Jun 10, 2009 9:56:17

Tak for denne "ekstraudgave" af Kære Fans :D. Det er lidt deprimerende læsning, man kan jo nu engang kun spille de kort man har :(. Håber vi får den kontrakt i hus med Dubbe. I en liga hvor niveau'et må forventes at være lavere end de sidste par år, bør han kunne skinne endnu bedre igennem som den gode spiller han er.
Munk

Postby Jeff Corey » Wed Jun 10, 2009 11:55:18

Det virker umildbart som et utroligt kedeligt indlæg af dig mogens. Men på den anden side også med en utrolig stor logik. Frederikshavn White Hawks køber ikke noget de ikke har råd til, og det er jo sådan det skal være. Ellers gentager vi bare Nordsjælland Cobras' succes fra sidste år.

Alle drømmer jo om, at få en ny Dubkov, Sennins, Redenbach på kontrakt i Frederikshavn White Hawks. Men det kommer jo selvfølgelig ikke af sig selv, og økonomien skal være der, før sådanne kontrakter kontrakter kan dannes.

Jeg har stor, stor respekt for din "løsning" Mogens. Hellere satse på egne danskere i et par år, frem for at gå konkurs, og så ikke kunne spille ishockey. Vi kommer jo trods alt for at se ishockeyen, og hellere se en ekstra dansker på holdet, som spiller med hjertet, end en slasket udlænding, der ikke levere!

Jeff
Jeff Corey

Postby Slagteren » Wed Jun 10, 2009 3:41:54

Jeg vil god bekrafte at det var den mail jeg modtog, og som i kan læse kan man kun være tilfreds med sådan en responce.
Slagteren

Return to Debatør - Mogens Andersen