konkurs=karantæne

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

konkurs=karantæne

Postby Slagteren » Wed Jun 10, 2009 3:44:21

Hej Mogens.

Som direktør for en Ishockey klub vil jeg meget gerne høre din menning om den regl de er kommet med. Og hvad der ellers kunne ske hvis du har noget og sige omkring den ny regl.

Det skal jo ikke være noget hemlighed at når jeg fortæller på arbejdet at de klubber der gik konkurs sidste år er med igen iår, så er de helt forvierede hvordan det kan lade sig gøre.
Slagteren

Re: konkurs=karantæne

Postby Dir. Mogens Andersen » Mon Jun 22, 2009 9:06:25

Hej

Jeg er helt på linie med den nye regel omkring karantæne. Det er selvfølgelig en regel som indeholder en del problamatikker, for der står ikke ligefrem klubber på spring for at overtage evt ledige pladser, som der gør i fodbold og håndbold. Så ved jeg godt at der var en klub der ikke fik licensen! Men vi er en lille familie som skal passe på hinanden, men i bund og grund er jeg helt enig i at det skal have konsekvenser. Samtidigt skal vi huske på at en konkurs kan skyldes mange ting, ikke nødvendigvis et overforbrug, det så vi jo i Totempo!
Men vi skal være bedre til at holde styr på finanserne, og det er den eneste udvej ud af den nuværende situation, tæring efter næring!

mvh

Mogens
Dir. Mogens Andersen

Return to Debatør - Mogens Andersen