Kære Jogl
tror der er mange på arbejdsmarkedet der er presset i øjeblikket, ikke kun i ishockeybranchen, så det er vel nærmere undtagelsen end reglen hvis man ikke er presset!
Men om jeg har røde kinder og en større puls end hvad godt er, det ved jeg ikke, synes faktisk ikke vi gør noget der er så slemt, som du lidt antyder.
Der var da ikke noget jeg hellere ville end at hente 3 pointmaskiner og Sorokins tilbage!! Men det ville være lidt dumt set med økonomiske briller. Ved ikke helt om du selv helt forstår mulige konsekvenser af dine ønsker, jeg tror det ikke helt! Et forsigtigt bud på det økonomiske i det du gerne vil have vi skal gøre, er at det ville koste minimum 1.500.000 kroner. E det det det du gerne vil have vi skal satse? Gjorde vi det, tror jeg godt jeg kunne sige at vi med sikkerhed ikke spiller i sæsonen 2010/2011, og det tror jeg ikke der er noget der ønsker.
Så de fleste kan vel godt se logikken i at vi ikke bare gør som du siger, for den investering ville aldrig tjene sig ind igen.
Du nævner at man ikke skiller sig af med spillere som davidson etc uden at have andre til at tage over - hvem er det du gerne vil have der skal tage over, for du hentyder vist ikke til de spillere der er i truppen! Ellers tror jeg bare ikke du helt har forstået alvorligheden i den situation, ikke kun vi i Frederikshavn, men hele ishockey danmark er i Du må hjem og læse på lektien!
Vores sponsorer har vist overordentlig stor forståelse for den proces vi har startet og der vi gerne vil hen over de næste 3 til 5 år. De sætter pris på den økonomiske ansvarlighed der udvises og de har ikke behov for at hente dyrer udlændinger uden der er penge til at finansiere det. Så det er bestemt ikke dem der forlanger vi bruger penge vi ikke har!
Jeg vil dog give dig ret i at tilskuer kommer når vi vinder kampe, menuanset hvor mange penge man bruger på spillere, er der ingen garanti for succes!
Du er måske ikke tilfreds med det hold vi har pt, men giv dem nu en chance, måske du bliver positivt overrasket. Men udfra dit indlæg virker det som om du allerede har dømt spillerne ude, og det synes jeg ikke de fortjener! Du vil sikkert gerne stå i hallen og følge dem om nogle år, hvor vi forhåbentlig får vores projekt til at bære frugt, men du skal da bakke op fra starten af, skal du ikke!?!?
det var nok ikke helt svar på din indlæg, men du ved en mand med røde kinder og en puls på 140 har sjældent tid til at sidde stille for længe
mogens