Whawks fremtid

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Re: Whawks fremtid

Postby jogl » Mon Aug 17, 2009 4:11:28

Nej tak Rapper,

Jeg forstår skam godt hvad du har skrevet. Mener bare du modsiger dig selv. Først roser du Mogens svar, hvorpå du efterfølgende skriver at WH ikke gør nok for tilskuerne. Det er hockey vi taler om. Varen er resultater og seværdig hockey. Så udbuddet bliver nok ikke så stort den kommende sæson. Måske jeg tager fejl, men jeg har ikke troen på den nuværende trup. Så mange unge spillere kan ikke erstatte dem vi har "mistet".
Skal vi nu ikke debattere i det forum der er tiltænkt, og lade Mogens svare i dette forum.

Ha en fin dag :wink:
jogl

Re: Whawks fremtid

Postby AllanM » Sat Oct 03, 2009 8:31:12

ville bare lige sende en hilsen til Mogens og resten af ledelsen i WH.
I samme moment er det nok også et lille vink til Jogl for sine fantastiske "positive" indlæg.

Ved godt det kun var første hjemmekamp mod Herning, men jeg har så også set flere af træningskampene samt pokalkamp.
Troen på holdet er der selvfølgelig fra ledelsens side, men mon ikke man har haft en vis spændning for hvor højt niveau de kan komme op på.
Jeg har efterhånden mit 10 sæsonkort i træk og det er længe siden at jeg har set så godt ishockey. Det er 100% fight og holdånd, det er fart og gode pasninger, ok de scorer 5 mål mod Herning, men de skal lave mange mere, men skarpheden skal jo også lige indstilles. Men i fredags, det var sjovt og man kunne se at spillerne også havde det sjovt.
Det kan godt være at det hold, som vi har idag, ville have støre problemer, hvis Herning, Rødovre osv, havde de samme spillere som sidste år, men det har de jo ikke. Så at vi skal se dårlig hockey de næste 3-5 år, ja det er jo gjort til skamme allerede i første hjemmekamp.
GODT GÅET
AllanM

Previous

Return to Debatør - Mogens Andersen