Nye pladser

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Nye pladser

Postby Ilya Dubkov » Sat Oct 03, 2009 1:38:22

Hej Mogens.

Sikke en fest-forestilling i går. Det var rigtig dejligt at se. Jeg er virkelig imponeret af de her unge gutter. Flot.

Mht. fankulturen, så gik det nok heller ikke din næse forbi, at de unge gutter i går leverede en god stemning nede bag ved målet. Der hvor fanklubben var i "gamle dage" Får vi et problem på fredag der? Vil I stadig placere AaB-supporterne dernede, hvor de efterhånden har stået de sidste par sæsoner.

Jeg kan i samme åndedrag godt frygte ballade, ikke bare mod AaB, men i alle andre kampe, når vores har valgt at placere sig der hvor de nu gjorde i går.

Der var lidt tumult allerede inden kampen med nogle af vores og en enkelt fra Herning, og det er naturligvis uheldigt.

Jeg skal naturligvis ikke bestemme, men syntes det ville være synd hvis vores bliver flyttet, da de laver en god stemning (Ihvertfald om fredagen).
Ilya Dubkov

Re: Nye pladser

Postby Dir. Mogens Andersen » Wed Oct 07, 2009 2:29:02

kære Ilya

Håber du har fået svaret på hvor du skal stå på fredag, ellers kig på www.whitehawks.dk

mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Ishåki » Wed Oct 07, 2009 5:12:27

Stakkels WH-spillere i udskiftningsboksen, hvis det er meningen at AABs tilhængere skal placeres i nordvest. Jeg tvivler på det bliver en fordel - har vist iøvrigt været prøvet før, men det gik man vækfra efter et krav fra spillerne...
Ishåki

Postby Dir. Mogens Andersen » Thu Oct 08, 2009 8:21:16

Kære Ishåki
Ja der er vel intet nyt under solen der, men vi ved uanset hvor vi placere visse publikummer vil der komme undren og kritik. Nu er det sådan at vi kommunikere internt, og selvfølgelig er der orienteret til rette personer fra spillertruppen og træneren omkring dette og til din info. så har der ikke været nogen kritik af dette. Så dem skal du ikke have så ondt af, det har vi styr over.
mvh

mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Ishåki » Thu Oct 08, 2009 8:24:48

Absolut ingen kritik, bare en undren da jeg som sagt mener at kunne huske at denne placering af AABs fans ikke var en succes sidst det blev prøvet. Synes måske det vil være en smule ærgerligt, hvis man forærer sin hjemmebanefordel væk ved at lade disse amøber genere vores drenge i boksen...
Ishåki

Return to Debatør - Mogens Andersen