Mads Møller

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Mads Møller

Postby Corey » Wed Nov 11, 2009 9:47:56

Hej Mogens

2?

- Er det lykkedes at finde nogen håndører til MM, nu hvor Pasi er blevet sendt hjem ?
- Hvis ikke er MM så indstillet på at blive her hele sæsonen, hvis vi ikke finder nogen penge til ham ?
Corey

Re: Mads Møller

Postby AllanM » Wed Nov 11, 2009 10:08:52

er sådan set enig i at det kunne være rart at høre hvor man står ift. Mads Møller, men lige mht. Pasi, så tror jeg da ikke at det har givet ekstra midler, mig bekendt kostede han jo ingenting, andet end måske lige lidt kost og logi (og det har man nok heller ikke betalt meget til fra WH kasse)

Corey wrote:Hej Mogens

2?

- Er det lykkedes at finde nogen håndører til MM, nu hvor Pasi er blevet sendt hjem ?
- Hvis ikke er MM så indstillet på at blive her hele sæsonen, hvis vi ikke finder nogen penge til ham ?
AllanM

Postby Skytten » Wed Nov 11, 2009 10:22:20

Forventer i at få et svar ?
For mig ser det ud til at det er over 1 mdr siden MA sidst har svaret nogen, og skriver man iil Hockey Magasinet, ja så får man heller ikke svar, så det ser ud til at det spild af kræfter :(
Skytten

Postby KBH » Wed Nov 11, 2009 12:41:32

Ikke den store pointe i at deltage i et panel, hvis ikke man gider svare :roll: Det må være på tide at Hockeymagasinet "ryster posen" og finder en ny og mere aktiv deltager!
KBH

Postby Corry Perry » Wed Nov 11, 2009 2:56:47

Kunne jo også være manden har andet at se til lige for tiden :wink: som f.eks at skaffe penge MM :P
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Dir. Mogens Andersen » Wed Nov 11, 2009 3:05:13

Kan se der er klager over min manglende tilstedeværelse herinde, og det er måske berettiget. Men jeg må så også meddele at jeg ikke kigger her ind hver dag, til nogens skuffelse sikkert, men det må jeg så leve med. Og jeg lever nok også med at man finder en anden herinde :-)

Anyway, jamen vi arbejder hårdt på at få Mads på kontrakt og mon ikke også det lykkedes. Både vi og Mads har været tilfredse med sæsonen indtil videre og vi skal gøre vores for at få en kontrakt på plads. I følge min bedste overbevisning, så spiller Mads i WH i resten af denne sæson. Så tager vi alt det økonomiske bag de lukkede døre, men jeg er meget fortrøstningsfuld.
Mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby AllanM » Fri Nov 13, 2009 8:40:38

Hej Mogens

Tak for svaret. håber da at det lykkes for jer at skaffe pengene til Mads.
Ser ud til at han er faldet godt til.
AllanM

Return to Debatør - Mogens Andersen