Tilskuere

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Tilskuere

Postby Mogens Andersen » Thu Jan 07, 2010 8:09:33

Hej navne bror

Et meget simpelt spørgsmål, hvorfor overbudgettere i hvert år med tilskuertallet, når i udemærket ved, at det ikke holder?????
Det har i gjort i mange år, og efterfølgende givet dette en grund af skylden for at budgettet ikke holder, det er lidt for nemt ikke????
Mogens Andersen

Re: Tilskuere

Postby Fiksuperstars » Fri Jan 08, 2010 11:16:31

HA HA... :D Jeg dør af grin!
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby Ilya Dubkov » Fri Jan 08, 2010 1:01:45

Gud fader i sgu "Mogens Andersen".
Du aner da tydeligvis ikke hvad du taler om. Lad nu Elite Nord arbejde i fred. Der er en grund til at der er ansat de folk der nu engang er, og i mine øjne gør de det fremragende. Økonomien er i fremgang, der er gang i vores hold på en meget positiv måde, som desværre ikke gengældes af de rygklappere, der åbenbart kun gider møde op til slutspillet.
Mig bekendt er der ikke budgeteret med tilskuere i slutspillet, så det må da være ansvarfuld ledelse der gør sådan noget.
Så stop nu de brokkerier, og glæd Jer i stedet over succes på isen. Det er vel i bund og grund det vi supportere lever og ånder for, og lad så de personer der har forstand på økonomi osv. styre det med hård hånd.
Ilya Dubkov

Postby Dir. Mogens Andersen » Sat Jan 09, 2010 3:38:49

Kære MA
Hvad skal jeg dog svare dig??
Du er kommet frem fra hulen igen, kan jeg forstå, og selvfølgelig er det med et af dine skarpe gennemtænkte spørgsmål :-)
Anyway, hvis du har læst vores kommentarer i forbindelse med sidste regnskabsfremlæggelse, så har du også fået en forståelse for, hvorfor vi gjorde som vi gjorde i sidste sæson. Igen i denne sæson har vi budgetteret efter vores forventninger til sæsonen, og det er der vel ikke noget galt i??

Ser frem til yderligere kommentarer :-)

mvh

Mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Mogens Andersen » Sat Jan 23, 2010 7:59:20

Sandheden er som bekendt ilde hørt, men det er desto ikke mindre korrekt, at i år efter år overbudgettere med tilskuertallet, den kan du ikke løbe fra på nogen måder, og sådan er det.
I må have en dårlig revisor, som godkender den slags i budgettet, og vi kan alle se hvordan økonomien sejler........... Tag da et ansvar istedet for de evige undskyldninger, og dette gælder ikke kun økonomien.
Mogens Andersen

Postby Corry Perry » Sat Jan 23, 2010 9:05:57

Kæreste kære Mogens, man keder sig aldrig når du debatterer i disse forrummer :lol: Jeg har, ligesom mange andre, mange gange sat og læst dine kommentarer og selvom du konstant gentager dig selv så må jeg da indrømme at jeg aldrig kan lade være med at trække på smilebåndet når jeg læser dine indlæg :D
Du må virkelig være en hardcore fan når du ALTID kritiserer både klub og ledelse, men samtidig fortsætter med at være fan af FREDERIKSHAVN WHITE HAWKS! :D
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Dir. Mogens Andersen » Fri Jan 29, 2010 10:41:32

Kære Mogens Andersen
Vær konkret, og lad være med at komme med generaliserende beskyldninger! Hvis du vil tages seriøst, så kom med noget konkret, så skal jeg gerne svare dig, glem de der spredhagl, men du kan måske ikke andet.
Du sidder bag din anynome skærm og snakker løs, kom nu med noget konkret. Men du tør måske ikke andet??
mvh

mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Mogens Andersen » Sat Feb 13, 2010 10:18:48

Hvad med om du var konkret Mogens Andersen, og så fortalte hvornår jeres budget sidst holdt med hensyn til tilskuere, lad os se det nu, hvis du tør, men det gør du ikke, da i konsekvent overbudgettere mod alle regler.

Kom på banen Mogens.
Mogens Andersen

Postby NO98 » Fri Feb 19, 2010 6:38:53

Hej The real MA
Jeg håber virkeligt at du vælger at ignorere den, ja du kan jeg sq ikke nære mig, gigantiske klaphar af en narrøv, der fortsat og konstant ævler løs om emner der ikke har hold i virkeligheden. Manden er jo tydeligvis en stakkel der kræver mere hjælp end du og vi kan yde, gerne professionel, eventuelt suppleret med behandling hvor der indgår en jakke der kan spændes på ryggen og en gummicelle. Lad os fokusere på den verden vi andre lever i, glædes over de hidtil opnåede resultater, og se frem mod slutspillet hvor det bliver spændende at se hvor langt gutterne kan drive det.
PS: Jeg tror at den falske MA er en arbejdsløs (I wonder why) revisor, der måske forsøger at komme i kontakt med dig :-)
NO98

Postby ForzaWH » Sat Feb 20, 2010 8:43:44

Hej Mogens Andersen (altså dig der er direktør)
I sørger vel lige for løbende at holde os opdateret mht. kampen i morgen på Whitehawks hjemmeside? Jeg tænker her på vejrets indvirkning på hvorvidt kampen afvikles eller ej. Personligt håber jeg den bliver flyttet, idet jeg ellers frygter for en meget tilskuerfattig kamp :|
ForzaWH

Next

Return to Debatør - Mogens Andersen