Tilskuere

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Re: Tilskuere

Postby Dir. Mogens Andersen » Thu Feb 25, 2010 8:46:34

Hej Forza
Et lidt sent svar men generelt så vil jeg love, at skulle en kamå blive aflyst holder vi det ikke hemmeligt :-)
Så lang tid der ikke er angivet andet på hjemmesidn, spilles de forskellige kampe. Hvis vi skulle komme i en situation, hvor en aflysning skulle komme på tale informere vi selvfølgelig straks på hjemmesiden,

Til "Mogens Andersen"
Du bliver ved, men generelt kan jeg sige til dig, at hvis du går 2 sæsoner tilbage så var den netop omtalte post mere end i index 100, så er du glad nu :-), og du har fået svaret for situationen sidste sæson.
jeg vil da godt invitere dig ud en dag, så kan vi jo snakke om tingene, du er jo åbenlyst bekymret for tingene. jeg tager gerne en snak med dig, men det kræver du møder op, ikke at du bare gemmer dig bag skræren. Du har jo også haft mulighed for at møde op, når vi har inviteret til diverse fanmøder, men mindes ikke at have mødt dig endnu. men du er velkommen!

mvh
mogens
Dir. Mogens Andersen

Previous

Return to Debatør - Mogens Andersen