Karsberg & VanBallegooie blandt sponsorerne ??

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Karsberg & VanBallegooie blandt sponsorerne ??

Postby McIntyre » Thu Mar 25, 2010 11:06:58

Goddag !

Jeg undre mig over, hvorfor du viste VanBallegooie & Karsberg op blandt "de gode" pladser, altså blandt sponsorerne i torsdagens kamp..

Det giver da absolut ingen mening at de to "mordere" skal sidde deroppe, når de prøvede at skade/slagte vores spillere, det er da lidt dybt godnat !
McIntyre

Re: Karsberg & VanBallegooie blandt sponsorerne ??

Postby ForzaWH » Tue Mar 30, 2010 7:20:39

Og nu vi er ved SE, så ville det klæde Mogens at indgive protest efter gårsdagens kamp. Aldrig har jeg oplevet en kamp med så partiske dommere. En perlerække af Interference, hooking og slashing fra SE's side overså dommerne helt bevidst, hvorimod vi modtog den ene tynde udvisning efter den anden. Helt bizart var det da en SE spiller får et fejlskær bag eget mål og dratter om, hvorefter M.Højbjerg bliver tildelt en udvisning, selv om han helt klart er et par meter væk fra SE spilleren, da denne får sit fejlskær :?
ForzaWH

Postby Dir. Mogens Andersen » Tue Mar 30, 2010 2:11:32

hej mcIntyre
Klubberne imellem har et samarbejde, der betyder at feks spillere der er ikke spiller den pågældende kamp af forskellige årsager, selvfølgelig bliver anvist en plads. Derudover råder alle klubber en række kort, der giver adgang til forskellige steder i hallen. Så der er ikke tale om særhensyn eller andet, der er tale om at vi respeltere de indbyrdes aftaler der findes mellem holdene.
Jeg går udfra dette er svar nok

mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Dir. Mogens Andersen » Tue Mar 30, 2010 2:13:51

Hej ForzaWH
Tror ikke det nytter så meget med protest. Når alt kommer til alt, var vi oppe mod et bedre hold, det erkender vi. Men dommerne har selvfølgelig en opgave, der blandt andet går på at styre kampen på en fair og neutral måde, og det tror jeg også de forsøger. Vi ser kampene med hver vores briller, og vi er selvfølgelig ikke enig i den linie der blev lagt mandag aften. Men det er ikke dommernes skyld vi taber, det vil jeg godt understrege, vi taber til et bedre hold.
mvh

mogens
Dir. Mogens Andersen

Return to Debatør - Mogens Andersen