Kære fans!

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Kære fans!

Postby Skytten » Thu Apr 01, 2010 11:08:42

Hej Mogens

Vil bare lige komplimentere "Kære Fans" på WH hj side, synes det er helt korrekt skrevet og godt observeret af div. hændelser.

Tillykke med en fantastisk sæson, synes virkelig hele holdet har ydet og gjort det utrolig flot, ikke mindst på hjemmebane. Der er virklig noget at bygge på, hvis spillerne kan/vil blive i WH, hvilket man kun kan håbe og drømme om. En 3 plads det meste af sæsonen det er altså mere end godkendt, ikke mindst ud fra alle "eksperternes" dom før sæson. Vi er helt klart årets hold og derfor fortjener vi helt klart bronze.

Malurt i bægeret er dog den grimme kasse ophængt i Scanel Hockey Arena...den skal der sgu ikke lyde ros for, og lyd under den er der intet af under kamp, så hvad speaker siger forbliver en "hemmelighed" - det er og bliver det grimmeste udueligest makværk i nyere tid og arkitekten skulle sendes til nord Grønland. Mener alle pengene er smidt direkte i skaraldespanden i stedet havde en samlet plan for hele hallen været bedre, da den med modificering sagtens kunne have holdt mange år endnu....
Skytten

Re: Kære fans!

Postby Ishåki » Thu Apr 01, 2010 2:43:54

Det kommer den så nok også til, tvivler på at kommunen har mønt til ny ishockeyhal de næste mange årtier....

Men enig mht. kassen og stolpeskoven. Ufatteligt at de kommunale embedsmænd er gået med til denne ændring, hallen er med et slag totalt ødelagt og de i forvejen elendige tilskuerforhold er blevet kraftigt forringet. Jeg forstår godt at man i mange kampe kun har 6-800 tilskuere inde.
Ishåki

Postby Dir. Mogens Andersen » Mon Apr 05, 2010 1:08:10

Kære Skytten
Ja sæsonen har gået ganske godt, og vi er helt tilfreds., Men vi er dog også opmærksomme på at visse ting halter, men vi tager et step af gangen. Herunder lyden. Det er Elite Nord der skal afholde alle udgifter til lyden i hallen, det er ikke noget der kommer automatisk når vi lejer hallen til kampe, og det gør vi i forskellige tempi. Der er allerede lavet en del i år, men flytning af visse højtalere og nyt teknik. Næste trin er lyden under tribunerne, og det vi forhåbentlig komme til at ske hen over sommeren. Det er det bedste svar jeg kan give dig pt. men det er ikke noget vi ikke er vidende om.

mvh

mogens
Dir. Mogens Andersen

Postby Dir. Mogens Andersen » Mon Apr 05, 2010 1:17:50

kære Ishåki
jeg har hørt det før omkring den nye balkon, men det bliver ikke anderledes. Jeg har forsøgt flerer gange at få en dialog igang med en fabgruppe eller supportergruppe, netop for at tage en snak om hvordan vi får det optimale ud af de forhold vi nu engang har, men der eksistere ikke nogen, så det er lidt svært. Selv før tribunen kom op, så vi også meget lavetilskuertal, men jeg kan da trøste dig med at vi ikke har færre tilskuere til vores kampe end vi havde sidste år. Selv tror jeg også der er omstændigheder, der intet har med hallen at gøre, som gør at der ikke kommer flere til kampene. Samfundsmæssigt er det en hård tid, og der er så mange andre valgmuligheder, som folk konstant skal tage stilling til. men drop nu den evige klagesang over den tribune, det bliver ikke anderledes, vi har de fohold vi nu engang har!

mvh

mogens
Dir. Mogens Andersen

Return to Debatør - Mogens Andersen