Bronzekamp

Den tidligere direktør i Frederikshavn og nuværende direkør i Blokhus FC vil komme med indlæg til hockeydebatten.

Bronzekamp

Postby ForzaWH » Mon Apr 05, 2010 11:03:05

Kære Mogens

På Whitehawks hjemmeside står at der vil blive afholdt en afslutningsfest (undertegnede vil selvfølgelig deltage) efter kampen den 10. april. Jeg tænkte i den forbindelse på, om man ikke kan afslutte sæsonen med en hel "Bronzepakke", der så foruden den afsluttende fest også består i at klubben arrangerer en bustur til Herning den 9. april :?:

Gutterne behøver al den støtte de kan få, og at afslutte sæsonen med bronze, vil være super :P
ForzaWH

Re: Bronzekamp

Postby Dir. Mogens Andersen » Mon Apr 05, 2010 1:20:41

Hej Forza
Jeg synes det ville være en særdeles god ide at lave en bustur, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har ressourcerne til at etablere sådan en tur. Men under kvartfinalerne blev der forsøgt at lave en tur, men uden den rette opbakning. Jeg ved at Michael kristensen, med stor sandynlighed gerne vil forsøge igen, har godt nok ikke snakket med ham, men tror da det er en mulighed. Han gjorde i hvert fald et stort stykke arbejde for at få noget igang tidligere.

mvh

mogens
Dir. Mogens Andersen

Return to Debatør - Mogens Andersen