Spil..

Her vil U-18 landsholdets Team-manager og OL-kommentator for Canal9 lægge op til debat omkring ishockey primært i Danmark.

Spil..

Postby Gambler » Tue Oct 05, 2010 4:09:04

Syntes jeg har hørt dit navn mange gange før :D

Poker...
Dino...
Canal9...
osv.

Dejligt at du ikke er bange for at stikke næsten frem.

Men anede ikke du var med omkring U18 også, fedt! Hvad er din rolle der?

Jeg spiller lidt på ishockey engang i mellem og tænkte om jeg måtte spørge om din mening om kampene, nu de ikke laver de ellers glimrende optakter med spilleforslag her længere...

F.eks. er jeg lidt til at Esbjerg får point i aften ...
Gambler

Re: Spil..

Postby Thomas Friberg » Thu Oct 07, 2010 7:38:35

Hej Gambler.

Lad mig starte med at undskylde for mit sene svar. Det skyldes at jeg havde lidt log-in problemer, men det er blevet fikset nu.

Du har ret i at jeg har været involveret i lidt af hvert de seneste år ;)

Det var sjovt at få lov til at kommentere OL for Canal9. Jeg kan i den anledning fortælle at jeg ALDRIG mere kommer til at brokke mig over en sportskommentator, for det var godt nok svært. Man skal virkelig sætte sig ind i sagerne, og man skal helst ikke lave fejl. Jeg havde selv et par smuttere undervejs, bl.a. fik jeg sagt "Der er med statsgaranti ikke mål", da pucken røg igennem nettet. Den statsgaranti viste sig at være lige så god som græske statsobligationer, da det efterfølgende viste sig at der rent faktisk var mål.

Omkring mit arbejde med U18 landsholdet, så betyder "Team-manager" at jeg står for alt det praktiske fungerer. Det meste er planlagt fra unionens side hjemmefra, men der dukker masser af problemer op når man er på træningslejr. Hvor kan vi få vasket tøj, hvor er bussen vi skal køre med, er der mad nok, hvor kan vi købe frugt etc. etc. etc. Ved vores sidste træningslejr i Frankrig, mistede fire spillere deres udstyr under flytransporten, og så måtte jeg sidde til klokken 3 om natten, for at finde ud af hvor det var blevet af.
Man fungerer også som bindeled til de andre hold. Hvilke farver vi skal spille i, hvordan får vi fat i video-materiale af de andre hold og den slags.
Da jeg sagde ja til jobbet tænkte jeg at det da kunne være meget rart at komme lidt væk og slappe af. Væk kom jeg, men der blev ikke mange øjeblikke til at slappe af.....

Vedrørende spil på ishockeykampe, så er jeg selv en del inde over spilforslag på ishockey, hos et større dansk dagblad. Jeg havde sidste år en udbetalingsprocent på 149% set over hele sæsonen.
Der har været en del fine spil allerede. Blandt andre kan jeg nævne Herning over AaB i fredags, og Hvidovre over Rødovre i lørdags. Begge var spil omkring odds 5.
Desværre er det sådan at den danske lovgivning ikke tillader at reklamere for den slags, før den 1. januar 2011, så derfor vil det ikke være muligt at finde spilforslag her på Hockeymagasinet før efter den dato.

Mvh,
Thomas Friberg
Thomas Friberg

Return to Debattør - Thomas Friberg