Hvad betyder tiden i Rødovre?

Her vil U-18 landsholdets Team-manager og OL-kommentator for Canal9 lægge op til debat omkring ishockey primært i Danmark.

Re: Hvad betyder tiden i Rødovre?

Postby Mikkel » Mon Oct 18, 2010 5:40:51

I lige måde Thomas.

Mit postulat er, at du ikke er upartisk og det er dine venner fra Rungsted heller ikke og derfor kan I ikke bruges som "vidner" - det er nu dit ansvar at modbevise min påstand, i modsat fald har jeg ret... 8)

Jeg stopper her...

Fortsat god aften

Mvh. Mikkel
Mikkel

Postby NO98 » Mon Oct 18, 2010 5:47:54

Jeg kan da godt understøtte det som Thomas skriver - for det er sandhed.
Desværre er det ofte sådan i Rødovre, at den måde hvorpå uret startes og stoppes er synonymt med om RMB er foran eller bagud. Det er en uskik, men nu hjælper det heller ikke at en fuldstændig ensidig Bo Andersen valgte at have sin hidtil dårligste aften i lørdags. Arrogant som altid, og klar med en hjælpende hånd til RMB.

Lidt ros, Bo Andersen spillede en fantastisk kamp for Rødovre :-)
NO98

Postby Mikkel » Mon Oct 18, 2010 5:56:12

Det var endnu et "upartisk" vidneudsagn... :D

Det er åbenbart ikke kun officials der snyder til RMBs fordel - dommeren gør det også! Det bliver noget af en sag, hvis alt dette kan dokumenteres...

Og nu er jeg uigenkaldeligt ude...

Mvh

Mikkel
Mikkel

Postby NO98 » Mon Oct 18, 2010 6:16:41

Der er jo altid en fare ved at fortælle sandheden :-)

Jeg skrev ikke at dommeren snød - kun at han var pivringe og arrogant som så ofte før :-)
NO98

Postby KBH » Mon Oct 18, 2010 6:30:30

Læren af det her må vel være, at RMB´s hjemmekampe videodokumenteres, så snyderi undgåes? 8)
KBH

Postby Peter Jensen » Mon Oct 18, 2010 6:42:01

Nu vi taler om upartiskhed..... Så er tidtagerne i Rødovre vel heller ikke upartiske? Jeg kan i øvrigt ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne stole på en person fra Rungsted?

I øvrigt kan alle lave fejl... At der ryger et sekund eller to i forbindelse med spilstop, må vi nok acceptere... Men et minut er da i overkanten.

Peter
Peter Jensen

Postby JoE_Kaffe » Mon Oct 18, 2010 7:13:09

Mikkel wrote:I lige måde Thomas.

Mit postulat er, at du ikke er upartisk og det er dine venner fra Rungsted heller ikke og derfor kan I ikke bruges som "vidner" - det er nu dit ansvar at modbevise min påstand, i modsat fald har jeg ret... 8)

Jeg stopper her...

Fortsat god aften

Mvh. Mikkel

Jeg kan ikke se, hvorfor nogle fra Rungsted, som spiller i 1. division, skal kunne vinde eller tabe noget ved det her? Forklar mig lige, hvorfor de ikke kan bruges som vidner? Det kan godt være, at RMB og Rungsted er gamle rivaler, men nøgleordet her er: 'Gamle'.

Hvis spillerne fra Rungsted skulle have så meget imod RMB, hvad laver de så overhovedet i hallen? Du glemmer også at tage stilling til 5. manden, som er journalist hos BT.?
JoE_Kaffe

Postby JG 121 » Tue Oct 19, 2010 8:55:42

Målet blev annuleret for ofside i målfeltet da frederikshavnspilleren stod i det blå felt. Så jeg kan ikke se det uforståelige her.

Mht. tiden så jeg ikke selv at uret kørte videre men jeg hørte en sige at nu skete det igen. Jeg har selv oplevet dette flere gange men jeg syntes ikke det hænger sammen med hvem der fører og hvem der kan drage nytte af at uret ikke stopper. jeg er bange for at opgaven med at styre uret bare er for svær for vedkommende.

Hvad angår 3 dommere kontra fire er der flere ting der ikke bliver set under kampen, herunder boksen der bliver åbnet for tidligt. Men man glemmer i de mange anklagende indlæg at nævne at frederikshavns målmand stadig stod ved målet da de satte den 6. markspiller ind og scorer. Det da lige godt utroligt når man tænker på alt det de ellers har oplevet af uretfærdigheder.
JG 121

Postby Thomas Friberg » Tue Oct 19, 2010 9:54:43

Hej JG 121

Tak for din information omkring grunden til annuleringen af målet. Jeg syntes bare de gav pucken op i Rødovres forsvarszone bagefter, hvilket vel er forkert hvis der var dømt offside i målfeltet. Det kan godt være jeg husker forkert, fordi jeg på det tidspunkt var ret fokuseret på situationen omkring uret.

Jeg går ud fra du er Rødovre-fan, men jeg syntes du holder en god og neutral tone i forhold til de ting der foregik.

Jeg tror du har ret i din påstand om at det simpelthen bare er for svært at styre uret for personen der gør det. Som jeg har nævnr mange gange tidligere, så laver vi alle fejl. Det store problem opstår i mine øjne først når tidtagerne undlader at kalde dommeren over, efter de har opdaget fejlen og stoppet uret.
Måske var de bange for at få en kæmpe skideballe af Bo Andersen, selvom de endte med at få en senere i kampen.

Vedrørende situationen omkring Frederikshavns målmand, så skal jeg blankt erkende et jeg ikke så det. Men jeg vil give dig ret i, at man ofte ser den sjette markspiller løbe på banen i det øjeblik målmanden har sat kurs mod boksen.

Med venlig hilsen
Thomas Friberg
Thomas Friberg

Postby JB » Tue Oct 19, 2010 11:05:52

En tanke.....

Kan Mikkel være manden med ansvaret for tiden i Rødovre.........
JB

PreviousNext

Return to Debattør - Thomas Friberg