SønderjyskE - Frederikshavn serien

Thomas sætter odds på ishockey for Danske Spil, og vil svare på stor og småt om hockey, specielt spilorienteret.

SønderjyskE - Frederikshavn serien

Postby Lo2 » Wed Mar 19, 2008 2:00:27

Hej,

Var spændende at læse om dit syn på kvartfinaleserien, så tænkt om du kunne give os dit syn på SønderjyskE- Frederikshavn?

Gerne med nogle % på hvor stor chance de to hold har for at gå videre.

Jeg vil også gerne høre dit syn på mesterskabsfavoritterne, må vel være Herning nu, men hvor stor chance har de efter din mening?

Mvh.
Lo2
Lo2

Postby Thomas Vandsted » Thu Mar 20, 2008 10:07:51

Hej Lo2 -

Nu har jeg kun personligt set kampen tirsdag i Vojens, hvor SønderjyskE efter min mening selv var skyld i at de ikke vandt. Målene som Frederikshavn får er alt for lette og kommer efter nogle fejl, som SønderjyskE normalt ikke laver.

SønderjyskE er efter min mening bedre spiller for spiller, men der er noget over kollektivet i Frederikshavn, som gør det meget svært at spille mod dem.
Dog vil jeg have serien helt lige nu - da Frederikshavn stadig skal vinde kampe yderligere og til kampen fredag, har jeg SE svag favorit.

Min procentvurdering af serien vil være 50/50.

Herning er kommet igang med deres effektive spil og kører nu sikkert mod en finaleplads.
Om det er Frederikshavn eller SønderjyskE de skal møde der, ændrer ikke ved at jeg ser dem som favoritter i en finaleserie.

Hvad jeg giver dem af procenter, så må det være omkring 65 %, da jeg vil have dem 70/30 mod Frederikshavn og okmring 60/40 mod SønderjyskE.

Det er mit syn på situationen lige nu - nyd de resten af sæsonen og Påsken :o)

/Thomas
Nu må alle de finalenederlag stoppe, sæt igang AaB !
Thomas Vandsted

Return to Oddssætter hos Danske Spil - Thomas Vandsted