Den kommende sæson

Thomas sætter odds på ishockey for Danske Spil, og vil svare på stor og småt om hockey, specielt spilorienteret.

Den kommende sæson

Postby Gambler » Mon Apr 14, 2008 7:56:35

Hej Thomas,

Som så mange andre kan jeg ikke vente på at den nye sæson skal starte, personligt tror jeg at flere hold kommer i en svækket udgave desværre, det virker til at SønderjyskE står godt økonomisk og spillermæssigt så dem tror jeg lidt på.

Hvormeget følger du med her mellem de to sæsoner?

Hvornår kommer i ud med odds på den kommende sæson?

Og kan jeg lokke dig til at komme med et bud på top 3 næste år?

På forhånd tak og god sommer
Gambler

Postby Thomas Vandsted » Mon Apr 14, 2008 9:03:24

Hej Gambler -

Når man ser tilbage på sæsonen, som lige er overstået, så blev der leveret flere overraskelser, end jeg personligt havde forventet. Ikke så meget at Herning står med guldmedaljerne, men mere den store ligehed i kvartfinalerne.

Når det er sagt, så vil jeg også lige nævne, at jeg virkelig håber at Herlev får et bedre materiale til den kommende sæson, da det er ærgerligt at have et hold, som skiller sig så meget ud i den negative retning.

Men frisk mod og gejst til den kommende sæson, er hvad vi skal have.
Lige nu får jeg læst op på de forskellige klubskifter som allerede er i gang, men vi kommer først ud med et odds på næste sæson, når vi kender til de endelige trupper efter sommeren.

Men jeg tør dog godt komme med mit bud på kvartfinalister til næste sæson, selvom der kan ske meget ude i klubberne.

Herning
Rødovre
SønderjyskE
AaB

Ikke de store overraskelser i ovenstående, men tror at Rødovre har fået mere hår på brystet, så mon ikke de kan avancere fra en kvartfinale??

AaB har allerede nu købt flere spændende spillere, men der er også mange der ikke har fået forlænget deres kontrakter. Det betyder at der skal spilles nye folk ind, men der så meget fokus på at rette op på den dårlige kvartfinale-serie, at AaB kommer med et slagkraftigt hold.

SønderjyskE har mange gode spillere og de får stadig mange point på hjemmebanen. De vil helt sikkert også være med i kampen om semifinalepladser.

Rødovre havde sat næsen op efter meget mere denne sæson, men måtte igen i år se sig slået i kvartfinalen. Hvad der sker hos Rødovre i de serier, kan jeg ikke helt forklare, men jeg tror at næste år bliver deres mulighed for at spille sig tilbage i den absolutte top herhjemme.

Nu er der jo ikke længe til A VM, så der er ikke så lang tid til, at vi igen skal se noget hockey.

God fornøjelse.

/Thomas
Nu må alle de finalenederlag stoppe, sæt igang AaB !
Thomas Vandsted

Postby Gambler » Sat May 10, 2008 10:44:28

Hej Thomas,

Er din Top 4 stadig den samme? ser jo utroligt lige ud.
Gambler

Postby Thomas Vandsted » Wed May 14, 2008 10:22:12

Hej Gambler -

ja det er jo altid svært at spå om fremtiden, men som det ser ud lige nu, så kan Rødovre godt få det svært i næste sæson. Dermed ikke sagt, at de ikke kan komme i slutspillet, for det er jeg helt sikker på at de kan.

Men der er flere hold som banker på for at komme ind i top 4.
* Odense - dem skal man aldrig undervuderer og de kommer altid med en stor arbejdsindsats, som uden tvivl bliver meget vigtig i næste sæson.

* Frederikshavn - den store overraskelse i den forgange sæson, om de vil helt sikkert bygge videre på den succes, som de har fået opbygget. Det bliver meget spændende at se, hvor deres trup kommer til at se ud.

Jeg er sikker på at det bliver meget tæt i begge ender.
Herlev har oprustet og ser ud til at få et meget interessant hold, og de kommer ikke til at falde igennem som sidste sæson.

Efter sommerferien - er vi forhåbentlig meget klogere på holdene, og så kan vi kigge på det igen.

God sommer.

/Thomas
Thomas Vandsted

Postby Torsten » Thu May 22, 2008 9:33:01

Thomas

Jeg syntes du springer lidt let hen over Totempo, det må da ha gået din næse forbi at økonomien er blevet styrket væsentlig og at de bebyder 10 stærke udlændinge.

Når man smider Rajcak, Hirvonen og Hallgren på porten fordi man vil have bedre spillere så kan det ikke gå helt galt
Torsten

Postby Thomas Vandsted » Tue May 27, 2008 10:55:41

Hej Torsten -

Det er som ikke for at undervudere eller blemme Totempo, men jeg vil meget gerne se deres endelige trup, inden jeg begynder at ytre mig for positivt omkring dem.

Men det er da helt klart spændende at følgende udvikling i Hvidovre, og de er da bestemt en del af hold, som forventes at være med når kvartfinalerne skal spilles.

/Thomas
Thomas Vandsted

Return to Oddssætter hos Danske Spil - Thomas Vandsted