Vinder

Thomas sætter odds på ishockey for Danske Spil, og vil svare på stor og småt om hockey, specielt spilorienteret.

Vinder

Postby tim01 » Sun Feb 03, 2008 8:19:16

Hej Thomas Valsted!

Jeg vil starte med at takke for den tid du tilbringer i forummet.

Men så til den seriøse del... Hvis der var en vinderen hos danskespil, hvem ville du så sætte dit kryds på udfra en god odds, og udfra hvem du tror der løber med sejren, uden oddsen spiller ind.
Altså jeg mener hvis du havde en 20 og smed en 10 på en fræk en og en 10 på en sikker, hvor ville du så sætte krydserne?
tim01

Postby Thomas Vandsted » Mon Feb 04, 2008 11:48:13

Hej Tim -

Sådan som det ser ud lige pt, så vil min sikre 10´er blive lagt på Herning.
Holdet har ikke spillet så solidt i alle kampe, men har formået at holde godt styr på de tre øvrige hold, som kommer til at ende i top 4.

Det skal dog siges, at det bliver uhyr spændende, men Herning kan næsten altid hæve niveauet yderligere, når de står i slutspilskampene.

Inden tvivl om at hjemmebanen kommer til at betyde meget i slutspillet, og der vil Herning have fordel af den langt af vejen. Med sejren i Aalborg og den gode defensiv hos Blue Fox, vil jeg tildele dem favoritværdigheden.

Hvis der skal smides en "fræk" 10'er så vil jeg smide den på Esbjerg. De er selvfølgelig ikke kvalificeret til slutpspillet endnu, men gør de som jeg forventer, så får vi dem at se i en kvartfinale. Den gejst og vilje som Esbjerg viser pt, har ingen af de øvrige hold udenfor top 4, hvorfor de får mit outsiderbud.

/Thomas
Nu må alle de finalenederlag stoppe, sæt igang AaB !
Thomas Vandsted

Return to Oddssætter hos Danske Spil - Thomas Vandsted