Ny DIU hjemmeside

Her vil den assisterende landstræner svare på spørgsmål

Ny DIU hjemmeside

Postby DonnieBrasco » Mon Jan 12, 2009 7:31:29

Hej Esben..

Har gået og undret mig lidt over jeres hp. - den er meget mangelfuld, ikke noget statestik over spillere eller noget som helst kunne efter min mening også trænge til et ordentlig løft, ligner en hp. fra 90`erne.
Så ville hører om i er ved at lave en helt ny hp. ?
kunne i jo eventuel kalde det for www.dkhockey - hockeydanmark? bare nogle forslag- f.eks. ligesom canadahockey, usahockey, eller swehockey.

Påforhånd tak for svar

vh DonnieBrasco
DonnieBrasco

Re: Ny DIU hjemmeside

Postby Esben Nedermark » Tue Jan 13, 2009 10:20:26

Hej Donnie - og tak for din mail. Du har måske lidt ret, men det kommer også lidt an på, hvordan man ser på det. Hvis vi går 20 år tilbage (hvor jeg selv var aktiv) fandtes der overhoved ikke noget der hed hjemmesider - så der er der sket kæmpe fremskridt og på den baggrund er DIU's hjemmeside fremragende. Derudover findes der idag så mange hockeysites, så man kan få alle de informationer, som man har lyst til. Om så DIU skulle "opdateres" en gang imellem, kan altid diskuteres. Der, hvor jeg synes, at der mangler informationer i form for statestik mv. er ude i klubberne - til kampene. Der hænger vi ganske eftertrykkelig efter. Man bruger jeg ved ikke hvor mange penge på udenlandske spillere - man har en bruttotrup på 25 spillere samt en masse "boblere". Men man mangler i uhyggelig grad oplysninger om, hvad der foregår. Folk på lægterne ELSKER informationer omkring holdet - og det er ganske oplagt at tale om forskellige spillere - specielt i periodepauserne - Bare det at få oplyst skudstatestikken efter hver periodepause har været en mangelvare, som først nu er blevet gældende til alle kampe. Jeg ved godt, at det er manglende resurser,som er årsagen, men skal vi "sælge" ishockeyen herhjemme og gøre det mere interessant at komme til kampe, så mener jeg, at det er et "must" at få nogle frivillige til at lave disse statestikker. Hvordan er hver enkelt spillers + - statestik, hvad med faceoff - hvor meget istid for hver enkelt spiller - hvem laver flest "hit". Hvad er den enkelte spillers statestik i over og undertal o.s.v. Jeg tror på, at der er mange, som gerne vil hjælpe med dette. MVH Esben
Esben Nedermark

Return to Landsholdet - Esben Nedermark