Olympic

Her vil den assisterende landstræner svare på spørgsmål

Olympic

Postby Fisker Joe » Wed Feb 17, 2010 11:18:35

Hej Esben.

På en skala fra 1 til 100000000 :D Hvor meget ærger du dig så over Danmark ikke er med til OL i disse dage ?
Specielt når man ser Norge spille så dårligt imod Canada.

Hvem tror du desuden vil trække sig sejrrigt ud af turneringen?

Sidste spg. Morten Lie har ikke været med omkring landsholdet de sidste par gange - er han gledet helt ud af holdet ?
Fisker Joe

Re: Olympic

Postby Esben Nedermark » Thu Feb 18, 2010 10:23:26

Hej Fisker Joe - Jeg er heldigvis sådan indrettet, at jeg ikke ærger mig ret længe over resultater, som er negative, forstået på den måde, at da vi havde tabt til Norge i den afgørende kamp i Oslo, så var jeg voldsomt irriteret et par dage, mens ser så fremefter efterfølgende. Men set i bagspejlet, synes jeg Danmark havde fortjent pladsen i Vancouver, fordi vi er et bedre hold - når vi har alle vore bedste med - men Norge er altid så p.... heldige !!
At de får en klaps af Canada på 8 - 0 er ikke et udtryk for at Norge spiller dårligt - men mere et udtryk for at det er den reelle forskel og Canada ER så gode ! Jeg husker også en kamp tilbage til VM i Rusland, hvor Danmark spillede åbningskamp mod Rusland - 18.000 på lægterne - og blev blæst ud med 9 - 1 ! Og vi gjorde, hvad vi kunne, men russerne er lige så gode som Canada.
Dermed siger jeg også, at jeg tor på en finale mellem Canada og Rusland - men Canada som vinder pga hjemmebane-fordel - men med Rusland som det bedste hold !
Mht Morten Lie og landshold, så vil jeg ikke kommentere forholdet der, idet det er landstræner Per Bäckman, som suverænt udtager holdet, og hvad hans planer er, bliver du nødt til at forhøre ham om.
Men i øjeblikket må vi jo nyde at se de bedste hockeyspillere i verden - kun synd, at Danmark ikke deltager (hvad vi havde gjort, såfremt der var 14 hold med !)
MVH Esben Nedermark
Esben Nedermark

Return to Landsholdet - Esben Nedermark