Der var rygter i chatten om at "Willy" skulle være sendt retur til Sverige.
Er der nogen som ved om det har noget på sig.
"Willy" retur ?????
"Willy" retur ?????
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"
Gå nu på pension Janum
Gå nu på pension Janum
Re: "Willy" retur ?????
Det var dog en glædelig nyhed hvis den holder stik 

Har oplevet følgende NHL kampe LIVE!
- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
Jeg kunne nemt fremhæve andre spillere, som jeg gerne så blev sendt langt væk i stedet forAK47 wrote:Der var rygter i chatten om at "Willy" skulle være sendt retur til Sverige.
Er der nogen som ved om det har noget på sig.

Så længe der ikke er udmeldt noget officielt fra WH og rygterne kun lever på chatten, skal det ikke tages seriøst. Har været på chatten i snart et år og har endnu ikke oplevet, at "løse" rygter har haft noget på sig

Du har ikke helt ret, første gang jeg læste om Højbjerg brødrene til Djurgården, var i chatten.JoE_Kaffe wrote:Jeg kunne nemt fremhæve andre spillere, som jeg gerne så blev sendt langt væk i stedet forAK47 wrote:Der var rygter i chatten om at "Willy" skulle være sendt retur til Sverige.
Er der nogen som ved om det har noget på sig.![]()
Så længe der ikke er udmeldt noget officielt fra WH og rygterne kun lever på chatten, skal det ikke tages seriøst. Har været på chatten i snart et år og har endnu ikke oplevet, at "løse" rygter har haft noget på sig
Jeg udtalte mig rent personligt, og kan på ingen måder udtale mig for alle andre på chatten, dvs. når jeg siger, at jeg endnu ikke har læst rygter på chatten, som har haft noget på sig, så har jeg retCorey wrote:
Du har ikke helt ret, første gang jeg læste om Højbjerg brødrene til Djurgården, var i chatten.

Nyheden om Højbjerg-tvillingerne fik jeg ikke via chatten, men af en kollega.