Mht. jeres dobbelt-udvisninger i 2. periode, så var Mads Møllers udvisning 100% korrekt. Det er en standard Møller udvisning, hvor han hænger lidt efter forwarden. Jeg refererer lige til regelbogen:
Jeg kan ikke udtale mig om Ronny Larsens straf, da jeg havde øjnene et andet sted på banen. Dog vil jeg gerne påpege, at begge hoveddommere - med 20 sekunders mellemrum - tog armen op inden der blev fløjtet, hvilket jo betyder, at der er blevet begået 2 ulovligheder og dommerne har set en hver.537 – Slashing
a) En spiller, som forsøger at hindre eller faktisk hindrer en modspiller ved at slå
med sin stok, skal efter dommerens skøn idømmes:
en lille straf,
eller en stor straf plus automatisk game misconduct (5 min. + GM),
eller Matchstraf (MP)(2 min.)
Jeg vil lige vende tilbage til din påståede renlighed af AaB-spillerne. Da Reinert scorer til 4-2 fra et sted imellem blue og red line på et tomt mål, skøjter Grey ned til WH-fansene bag AaB-målet for at juble sammen med dem. Jubelen varer dog kort, da 'dårlig taber'-Ronny Larsen tackler Grey, som er uforberedt, på det groveste. Det hører simpelthen ingen steder hjemme at tackle en spiller under et spilstop og er lige til en Charging-kendelse, hvor en stor straf ville have været på sin plads, men hoveddommerne forholder sig desværre endnu en gang passive.
Jeg ville sådan set gerne have skrevet mere, men tiden er knap i dag.
Edit: Glemte lige en vigtig ting: Til de AaB-"fans" som kastede med øl og sten på supporter-bussen. Tag jer sammen og lad aggressionerne blive i hallen!!!